Společnost VIAGEM je technologická firma působící v realitách. Věříme, že svých cílů dosahujeme pomocí moderních technologií a pokročilé datové analýzy, využíváme nástroje jako umělá inteligence, strojové učení a big data… A výsledky jsou vidět! Skrze naší společnost se realizuje nejvyšší počet nemovitostních obchodů v ČR. Provozujeme nejmodernější realitní portál v České Republice. Vlastníme nejvíc pozemků v České Republice a na Slovensku. V každé čtvrté obci vlastníme pozemek.
Nemovitosti, které jsme vykoupili za rok 2024
Průměrný počet prodejů za měsíc
Počet obchodů v roce 2024, které jsme uzavřeli
Do práce chodíme s chutí. Každý má své místo v kancelářích v Karlíně, jen 2 minuty chůze od metra Křižíkova. 💻🚶♂️
Jsme mladý, ambiciózní tým, kde kariéra startuje na plné obrátky. Být manažerem v 25? U nás žádný problém! Vše záleží jen na tobě – když ukážeš chuť makat, zodpovědnost a trochu dravosti, pomůžeme ti vyrůst. Tvoje snaha + naše podpora = úspěch. Tak co, jdeš do toho? 🚀
Víme, jak pořádně zabrat, ale taky jak si užít zasloužený odpočinek. Ať už jde o večírky, adrenalin na paintballu, nebo společné výlety na hory, vždy se umíme bavit naplno. Práce u nás není jen o výkonu, ale i o tom být součástí kolektivu, který drží při sobě a umí si užít každou příležitost! 🎉⛷️
Budeš se účastnit unikátního podnikatelského záměru. To, čeho dosahujeme, opravdu není na trhu běžné. Pravidelně k nám také docházejí školit externí lektoři v oboru.
Práce nás baví. Za dobrou práci dobře odměníme - peníze navyšujeme jakmile uznáme výkon za odpovídající - klidně několikrát ročně :)
Espresso? Čaj? Někdy pivo nebo Spritz? Samozřejmostí... Výběr je na Tobě.
Jde o obchod bez jakýchkoli pozlátek a "klišé". Uděláš něco fakt dobře - dozvíš se to hned, uděláš něco špatně - dozvíš se to také hned. Vše rovnou a bez okolků.
Pracujeme spolu, hodně intenzivně. Jedním z nejlepších faktorů našeho úspěchu je tady právě náš tým.
Rádi tě podpoříme finančním příspěvkem k Multisportce, kterou u nás má většina kolegů!
HR Manažerka
Je pro mě klíčové nejen najít ty správné lidi na správná místa, ale také zajistit, aby se u nás cítili dobře, měli podporu a věděli, že vždy mají někoho, komu se mohou svěřit.
Vedoucí obchodního oddělení
Mým úkolem je zajistit, aby moje oddělení mělo co nejlepší výsledky a za svými lidmi si vždy pevně stojím.
Vedoucí výkupu a administrativního oddělení
Jako vedoucí výkupu a administrativního oddělení dbám na to, aby firma fungovala jako perfektně namazaný stroj. Efektivita, preciznost a bezchybné procesy – pro mě jasný klíč k úspěchu.
Najdete-li nás na síti nebo kdekoli jinde, neváhejte a pošlete nám strukturovaný životopis a pár řádků o sobě - proč k nám? Rozhodně se odvažte ozvat. Když Vás pozveme na pohovor a budete nám pasovat na jinou pozici, rádi Vám ji nabídneme.
Na životopisy, které nás zaujmou, ihned (nejpozději do dvou dnů) reagujeme. Domluvíme se s Vámi na pohovoru v našich kancelářích a v případě oboustranné spokojenosti můžete nastoupit ihned druhý den..