Log in

Support Engineer (SaaS/Digital) - Morning EMEA Hours

Employer

CloudTalk s.r.o.

Grab the opportunity! Less than 4 applicants so far.
Apply Apply Save offer Save offer

The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Support Engineer (SaaS/Digital) - Morning EMEA Hours u CloudTalk s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

For the purpose of sending a job offer Alma Career companies will process your e-mail address. Show lessShow more | Terms of Service

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Prague 8, Czechia, ID No. 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovakia, ID No. 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Warsaw, Poland, KRS 0000988078

Further information on data processing is available at https://almacareer.com/gdpr.

Job offer

Please submit your CV in English

🌍 Global SaaS Company | $28M Series B Investment
🚀 Structured mentorship & upskilling | Strong tech curiosity required
📍 Bratislava/Prague - new offices with central locations, 5 days in-office
💰 Salary: 1600-1900 EUR gross + bonus up to 400 EUR gross (or CZK equivalent)

💻 Working Hours: Mon - Fri 8:00 - 17:00 CET

What's In It For You

🤖 Product: Be part of building the world’s #1 AI business calling platform!
💡 Technical Challenges: Get to learn about challenging technical problems with AI
🚀 Growth: This can be your ticket into the world of AI SaaS, advancing to:
Support: Shift Lead, QA Lead
Product: L2 Engineer, Technical Consultant, Integration Specialist
Customer Success: Customer Success Manager

The Challenge Ahead

As a key player in our Customer Support L1 team, you'll be the hero customers need to provide swift and insightful resolutions for questions about CloudTalk’s cutting-edge AI platform. Every AI system breaks somewhere. At CloudTalk, we're building a team of geeks that love finding where and why. If you’ve ever fixed a bug at 2am just because it was bugging you, we'd love to have you. No worries if you're new to the field; we’ll give you all the tools and support you need to succeed. This team is a training ground for future AI technical specialists.

Ideal Candidate Profile

At CloudTalk, we value a growth mindset and a passion for learning & improvement. We’re seeking curious individuals who measure progress not by the number of responses but by the problems understood & resolved. You should have technical acumen and a genuine interest in technical problems, especially if you're excited to break things down and understand how they work.

You’re curious about how AI changes customer experience and excited to explore its role in debugging and support. If you’re a collaborator that loves sharing ideas, and continuously improving, you’ll fit right in! At CloudTalk, curiosity isn’t optional: it’s our debugging tool. We celebrate teammates who ask hard questions, and minds that can’t stop wondering why something broke.

About CloudTalk

Powered by a 2024 $28 million Series B investment from top investors like KPN Ventures, Lead Ventures, Point 9, and HenQ, CloudTalk's AI-powered business communication platform helps 4,000+ sales and support teams make customer experience the greatest competitive advantage for driving more revenue.

CloudTalk works seamlessly for businesses of all sizes, from scale-ups like Deel and TIER to big players like Nokia, Glovo, and Rakuten. Modern businesses all around the world can lead meaningful conversations while managing calls and messages from one place.

CloudTalk is on a mission to build the world's most capable AI business calling software for sales and support teams to seamlessly connect with their customers. We nurture a strong learning & growth culture - more than 20% of CloudTalkers get promoted/transferred internally every year!

Hiring Process

1️⃣ Quick Video Interview
2️⃣ Role Deep Dive: Meet your future colleagues
3️⃣ Culture Bar Raiser Call – Explore your potential to raise the bar in adaptability, ownership, and continuous improvement
🎯 Offer!

Benefits Provided

Growth:
💡 1-1 Coaching sessions with our resident communications advisor
📚 Learning and Development Budget

Flexibility:

🏖 Unlimited Paid Time Off
🎗️ Volunteering Days
💻 MacBook for work

Well-being:

🏖Recharge Fridays once per quarter
🏋🏼♀️Multisport Card

Connectedness:

💲 Referral bonuses
👥 Virtual & physical team buildings
👕 Company merchandise

By submitting your application, you acknowledge that Cloudtalk will process your personal data based on Cloudtalk’s legitimate interest in finding the most suitable candidate and a pre-contractual relationship with you. For more information on how Cloudtalk processes your personal data, please refer to our Privacy Notice (https://www.cloudtalk.io/privacy-notice/).

Benefits

Educational courses, training

More than 5 weeks of vacation

Accommodation / housing allowance

Corporate events

Bonuses

Individual budget for personal growth

Corporate/personal coach

Notebook

Contribution to sport / culture / leisure

Information about position

Employer

CloudTalk s.r.o.

Required education

Bachelor's

Required languages

English (Proficient)

Listed in

IS/IT: Application and system development

Employment form

Full-time work

Contract duration

Permanent

Employment contract

employment contract

Employer type

Employer

Apply Apply Save offer Save offer

The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Support Engineer (SaaS/Digital) - Morning EMEA Hours u CloudTalk s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

For the purpose of sending a job offer Alma Career companies will process your e-mail address. Show lessShow more | Terms of Service

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Prague 8, Czechia, ID No. 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovakia, ID No. 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Warsaw, Poland, KRS 0000988078

Further information on data processing is available at https://almacareer.com/gdpr.

Contact details

+421940641311

We will send you similar offers

By creating a job alert you provide Alma Career companies, as joint controllers, your personal data to help you get new job offers on Jobs.cz.

In connection with processing your data, you have the respective right (i) to access the data, (ii) to rectify inaccurate or to complete incomplete data, (iii) to delete the data if it is no longer needed for the purposes for which it has been collected or processed, or if it has been collected illegally, (iv) to limit the data processing in special cases, (v) to transfer the data, (vi) to object to the data processing which will therefore be terminated, unless there are serious legitimate grounds for processing which outweigh your interests, rights, and freedoms, especially if the reason is an enforcement of legal claims, and (vii) to contact The Office for Personal Data Protection and (viii) withdraw consent where the processing is based on consent.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Prague 8, Czechia, ID No. 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovakia, ID No. 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Warsaw, Poland, KRS 0000988078

Further information on data processing is available at https://almacareer.com/gdpr.