TOTAL SERVICE a.s.
Company responds within 2 weeks
The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.
Introduction
TOTAL SERVICE a.s. je již 28 let ryze českou společností. Neustále získáváme nové zákazníky a zvyšujeme objem poskytovaných služeb i obrat firmy. Umístili jsme se v TOP 30 IT FIREM a náš obrat dosáhl miliardové částky.
Jsme dobře sladěný tým, který přináší skvělé výsledky společnosti a spokojenost zákazníkům.
Každý z nás je silnou osobností s vlastními zájmy, takže se vzájemně obohacujeme a inspirujeme.
Jsme hrdí na to, že stále ještě dokážeme udržet ducha rodinné firmy a lidský přístup uvnitř.
Nabízíme stabilní a přátelské pracovní prostředí - více než 50% ze 130 zaměstnanců u nás pracuje 5 let a déle.
Job offer
Do menšího přátelského týmu v Rakovníku hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici
IT SPECIALISTA – ADMINISTRÁTOR SYSTÉMŮ (RAKOVNÍK)
Co děláme?
Spravujeme pro naše klienty jejich IT infrastrukturu.
Stojíme za novými instalacemi nebo upgrady stávající infrastruktury (vše naplánujeme a pomůžeme zrealizovat).
Staráme se o dostupnost systémů.
Spravujeme nejrůznější technologie, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.
Jsme přátelský tým, kde se můžeme jeden na druhého spolehnout.
V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme.
Vzájemná zástupnost není jen slovo, ale příjemná realita klidné dovolené nebo nerušeného marodění.
Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.
Co nabízíme?
Absolventům a juniorním kandidátům zaučení na pozici
Pracovní doba obvykle PO-PÁ 8:00 – 16:30; přesčasy a pracovní pohotovosti jsou u nás dobrovolné a dobře ohodnocené
Možnost školení a certifikací
Profesní růst v rámci organizace
Férové ohodnocení a balíček zaměstnaneckých benefitů
Nástup dohodou nebo ihned
Jaké znalosti či zkušenosti od Vás očekáváme?
SŠ vzdělání s IT zaměřením a kratší praxi během studia NEBO SŠ vzdělání s nejméně 1 rokem praxe v IT
Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office; u zkušenějších uchazečů očekáváme orientaci v oblasti serverů, sítí a HW
Zkušenosti s podporou uživatelů (denní komunikace, HelpDeskový nástroj pro evidenci požadavků)
Samostatné a slušné vystupování, komunikativnost a proaktivitu v jednání s klientem
Spolehlivost, zodpovědnost a týmového ducha
Komunikativní znalost angličtiny
Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti
Co Vás čeká na této pozici?
Poskytování technické podpory na místě u klientů a na dálku (ticketovací systém, telefonicky, mailem)
Spolupráce s kolegy v rámci týmů i s kolegy z jiných oddělení, kteří Vám poskytnou pomocnou ruku u úkolů, které překračují Vaše znalosti
Práce s ticketovacím systémem JIRA a dalšími interními systémy
Máte-li chuť se stát součástí našeho týmu, prosíme zašlete nám Váš STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS V ČESKÉM JAZYCE prostřednictvím odpovědního formuláře.
Uděláme vše pro to, abychom Vám odpověděli v co nejkratším čase.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Občerstvení na pracovišti
Vlastní organizace náplně práce
Information about position
TOTAL SERVICE a.s.
Vzdělání není podstatné
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , Správce operačních systémů a sítí, Support IS, Technik HW
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.
We will send you similar offers