Active Retail Asset Management s.r.o.
50,000 – 70,000 Kč
The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.
Introduction
ARAM je moderní, praktická a důvěryhodná společnost v oblasti správy aktiv a majetku, která dosáhla v České republice výjimečných výsledků. Nabízíme kompletní sortiment služeb správy majetku a mnohé další, se silným důrazem na maloobchod a volný čas v kombinaci s citem pro inovace a efektivitu. Naše odborné znalosti napříč oblastí obchodu s nemovitostmi nám umožňují vytvářet výjimečné maloobchodní prostory, které spotřebitel rád navštíví a utratí zde své peníze.
Job offer
Proč se stát součástí ARAMU?
• Nejsme korporát, ale malá a vstřícná firma.
• O práci nemáme nouzi a nemluví za nás řeči, ale výsledky.
• Příjemná atmosféra a vzájemná důvěra je základem pro dobře odvedenou práci, a proto si na ní dáváme extra záležet.
• Práce nás baví a umíme si užít spoustu legrace v kanceláři i mimo ni.
• Jsme parta cca 20ti lidí, kterou spojuje nadšení a týmový duch.
• Staneš se součástí skvělého týmu s bohatým know-how, který ti nabídne možnost profesně růst.
Co vás čeká
Administrativní oblast
Ekonomická oblast
· Dohled nad efektivním plněním všech činností a úkolů daných obecně platnými normami a předpisy;
· Včasné a přesné vybírání nájemného, včasné fakturování a vybírání všech fakturovaných částek splatných podle nájemních smluv, vedení záznamů o platbách každého nájemníka;
· Vedení evidence nájemců a sledování doby vypršení nájemních smluv a jejich prodloužení;
· Sledování ročního výkazu tržby nájemců obchodních jednotek;
· Zpracování, projednání s majitelem a schválení provozních rozpočtů centra, a to před datem, které bude dodatečně určeno;
· Zpracování prognózy hotovosti pro očekávaný příjem a náklady za příslušný rok, dle položek rozpočtu, a to před datem, které bude dodatečně určeno;
· Vedení nákladů na provoz centra (topení, elektrická energie, úklid, opravy a údržba) a jejich měsíční vykazování v porovnání se schváleným rozpočtem;
· Předepisovaní a upravování výše záloh na služby v centru spojené s pronájmem nebytových prostor;
· Zaúčtování skutečných nákladů za služby, seznámení nájemců s vyúčtováním za služby včetně zajištění;
· Pravidelné roční vyhodnocování tržeb nájemců komerčních ploch;
· Eventuální upomínání dlužných částek do doby soudního vymáhání;
· Sledování tzv. tržního (procentního) nájemného, sledování a přesné fakturování, kde je aplikovatelné;
· Navrhování odpovídající výše nájemného na uvolněné prostory;
· Zpracování podkladů pro rozúčtování nákladů za odběr médií pro jednotlivé nájemce (včetně měsíčních výkazů a diagramů o spotřebě energií předávání zpracovaných statistických formulářů);
· Sledování toho, zda nájemníci dodržují speciální ustanovení anebo dohodnutá opatření;
· Příprava, projednání a předložení smluv s nájemci vlastníkovi k odsouhlasení;
· Prezentace a inzerce volných prostor v tisku, letáky, ostatní sdělovací prostředky;
· Zajišťování prohlídek prostor;
· Navrhování odpovídajícího vhodného rozvržení nájemců v centru (tenant mix) dle marketingových průzkumů a komodit a vyhledávání nových nájemců při avizovaném ukončení nájemného vztahu;
· Spolupráce a poradenství s majitelem, jeho agenty, jeho právními zástupci a ostatními konzultanty při uzavírání nájemních smluv a veškerých smluv spojených s provozem a nájmem objektu;
· Zpracování ročního plánu marketingových a propagačních aktivit, včetně jejich finančního zajištění; vypracování reklamní strategie (jak externí, tak s využitím krátkodobých programů a ploch pro reklamu v rámci areálu centra);
· Navrhování jednotlivých řešení v rámci tzv. programu krátkodobých pronájmů, včetně smluvního zajištění a všech ostatních aspektů, obdobně jako u dlouhodobých nájemců.
Technická oblast
Spolupráce s technikem centra při:
Marketingová oblast
Spolupráce s marketingovým oddělením ARAMu při:
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Výhodou bude, pokud budete umět
Benefity
Mobilní telefon
Individuální rozvržení pracovní doby
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
13. plat
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Children-friendly office
Kafetérie
Dog-friendly office
Information about position
Active Retail Asset Management s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Marketing, Vrcholový management, Administrativa , Marketingový ředitel/manažer, Jednatel, Výkonný ředitel
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.
Contact details
We will send you similar offers