Direct Fidoo a.s.
The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.
Job offer
Backstory a co bude obsahem tvé práce
Fidoo je B2B fintech scale-up, který pomáhá firmám ve střední Evropě chytře řídit finance. Stavíme finanční platformu, která šetří čas, zjednodušuje administrativu a dává firmám lepší kontrolu nad penězi. Jsme součástí skupiny Direct a rosteme – a právě teď hledáme člověka, který převezme zodpovědnost za nákup a správu kancelářského provozu.
Budeš mít zásadní roli v tom, aby naše zázemí fungovalo hladce, dodavatelé byli spokojení (a my s nimi) a aby naše prostředí podporovalo výkon i pohodu všech Fidoo lidí.
Tvoje hlavní úkoly:
Job Fit a koho hledáme
Hledáme člověka, který dokáže přemýšlet strategicky a zároveň zvládá i každodenní operativu. Umíš vyjednávat, hledat chytrá řešení a vidíš věci v souvislostech. Nezalekneš se komplexnějších projektů (jako je otevření nové kanceláře), ale zároveň ti nevadí zapojit se do detailů. Potřebujeme, abys dokázal/a nastavit funkční procesy, ale zároveň měl/a cit pro lidi a prostředí, ve kterém pracují. Budeš spolupracovat napříč týmy, takže potřebuješ přirozenou schopnost komunikace, leadership a chuť posouvat věci kupředu.
Proces výběrového řízení
Trochu víc o naší kultuře, hodnotách a kancelářích
Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Bezpečně. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.
Je nás teď cca 120 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct, stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si tykáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme hybridní režim mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme, a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, se kterými jsme vyhráli ocenění Kancelář roku 2023.
Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možnosti, jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy). Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kterou členové týmu využívají.
Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z pražírny Café Etincelle nebo různé slevy na produkty, které nabízí skupina Direct (např. sleva na nákup auta nebo pojištění).
Pokud tě zajímá naše kultura a pracovní prostředí víc, určitě nahlédni na náš profil na Cocumě.
Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na roli Procurement & Office Manager hodíš, zanech nám své CV nebo profil na LinkedInu skrz formulář níže.
Díky a těšíme se!
Information about position
Direct Fidoo a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Nákup, Ekonomika a podnikové finance , Ředitel/manažer nákupu
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.
Contact details
We will send you similar offers