
Provident Financial s.r.o.
The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.
Job offer
Připojíš se k lokálnímu týmu IPF Digital Česká republika s odpovědností za hodnocení kvality českého Customer Care týmu, zajištění trvale vysokého standardu služeb a pozitivní zákaznické zkušenosti.
Budeš dbát na to, aby členové týmu měli správné znalosti o produktech a procesech, což povede k přesné, efektivní a zákaznicky orientované podpoře.
Podpoříš Customer Operations Managera prostřednictvím kontroly kvality, plánů školení a koučinku, čímž budeš podporovat neustálý rozvoj týmu a vyšší výkon.
Naši kulturu v IPFD tvoří společné hodnoty, které staví lidi na první místo. Vážíme si rozdílů, podporujeme jedinečnost každého a díky otevřené struktuře firmy spolupracujeme napříč týmy. A protože věříme, že práce má být i radost, společné chvíle zábavy jsou u nás samozřejmostí.
Zní to dobře? My si to v IPF Digital myslíme také.
About company
Začali jsme v Anglii roku 1880, ale v ČR jsme už 28 let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v Leedsu, pobočky... Read more
Information about position
Provident Financial s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Vzdělávání a školství, Zákaznický servis , Administrativní pracovník, Specialista pro rozvoj a vzdělávání
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
The saved job offer can be found under the My saved job offers button of the top right menu.
Contact details
We will send you similar offers