ModusLink Czech Republic s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Zdravíme Vás z logistické společnosti ModusLink!
Naším posláním je dostat zásilku od výrobce až k zákazníkovi – spolehlivě, rychle a efektivně. Specializujeme se na logistiku, balení, distribuci a reverzní logistiku.
Pracovní nabídka
HLEDÁME ACCOUNT ADMINISTRATORA (Specialistu zákaznického centra)
Do našeho týmu Business Desk hledáme novou posilu na zkrácený úvazek (6–7 hodin denně).
Pokud Vás baví administrativní práce, máte rádi kontakt s lidmi a chcete, aby věci fungovaly hladce, tato role by Vás mohla nadchnout.
Co bude Vaší náplní práce?
Co nabízíme:
Pro koho je pozice ideální?
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Informace o pozici
ModusLink Czech Republic s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Administrativa, Zákaznický servis, Doprava, logistika a zásobování , Administrativní pracovník, Referent, Pracovník front office, Pracovník reklamačního oddělení
Práce na zkrácený úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky