AKCENTA CZ a.s.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
#TeamAkcenta - specialista na devizové operace. Zaměřujeme se na směnu měn, zahraniční platby a zajišťovací obchody pro klienty z řad malých a středních podniků. Máme za sebou více než 25 let zkušeností s poskytováním finančních služeb na českém i evropském trhu, kde obsluhujeme přes 54 000 klientů. V roce 2021 jsme se stali členem skupiny Raiffeisen Bank International a s tím přišly nové projekty a důraz na digitalizaci. Žijeme naše firemní hodnoty, kterými jsou orientace na klienta, proaktivita a rozvoj a vzájemná spolupráce a respekt. Jsme tak schopni čelit všem našim výzvám a neustále se zlepšovat.
Pracovní nabídka
Baví Vás budovat strategické vazby a otevírat nové příležitosti? Pojďte k nám navazovat partnerství, díky kterým získá Akcenta nové spolupráce a dostane se přímo do systémů a produktových balíčků klíčových partnerů.
Co Vás na této pozici čeká:
🤝 Tvorba a exekuce strategie pro získávání nových klientů skrze obchodní partnery.
🏷️ Identifikace a rozvoj spolupráce s klíčovými hráči SME ekosystémů (ERP & účetní software, fintechy, banky, PSP, účetní kanceláře, konzultanti).
🔗 Řízení celého procesu od výběru partnerů, přes jejich aktivaci až po získávání leadů pro obchodní tým.
🚀 Vedení a rozvoj Member Get Member a affiliate programů tak, aby se naši klienti stali přirozeným zdrojem nových doporučení.
📊 Práce s daty, vyhodnocování výkonu jednotlivých kanálů a zodpovědnost za efektivní partner-sourced CAC (náklady na akvizici nového klienta).
🧩 Úzká spolupráce s Head of Sales Network, marketingovým a produktovým týmem.
Zapadnete k nám, pokud:
🏗️ Máte prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici nebo 5+ praxe na obchodní pozici.
💱 Máte praxi ve finančním B2B nebo bankovním sektoru, ideálně v prostředí FX, fintechu či platebních služeb.
📐Umíte určit, která data budou pro spolupráci s partnery skutečně důležitá, dokážete je správně vyhodnocovat a používat.
🤝Dokážete se dobře nacítit na lidi, budovat vztahy a nevzdáváte se při prvním neúspěchu. Umíte vytrvale prosazovat své cíle a spolupracovat s obchodním týmem.
🗣️Ovládáte angličtinu na úrovni pro pracovní komunikaci a meetingy.
Co můžeme nabídnout?
🕘 Pružná pracovní doba s možností využívat Home Office.
🌴 5 týdnů dovolené + 5 bonusových dní volna.
📚 Firemní výuka angličtiny a možnost dalšího vzdělávání.
📱 Výhodný O2 tarif pro vás i vaše blízké.
🏋️ MultiSport karta – sportovní aktivity podle vaší chuti.
🍽️ Stravenkový paušál – 100 Kč za každý odpracovaný den.
🏦 Výhody skupiny RBI – např. zvýhodněné bankovní produkty.
🏢 Moderní kanceláře v centru Hradce Králové – kousek od nádraží i obchodního centra.
🎉 Přátelské prostředí a akce pro zaměstnance: Přesvědčte se sami na našem Instagramu @jsme.akcenta 😊
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svoje CV a my se Vám během pár dnů ozveme 😊!
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Mobilní telefon
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vlastní organizace náplně práce
Dog-friendly office
Informace o pozici
AKCENTA CZ a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Pokročilá)
Prodej a obchod, Bankovnictví a finanční služby , Business Development Manager, Manažer partnerského prodeje, Obchodní zástupce
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky