Onlio, a.s.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme česká firma se stabilním týmem. Vyvíjíme vlastní DMS řešení eDoCat. Implementujeme Atlassian a Pipedrive. Pracujeme se známými značkami na smysluplných projektech. Buďte u toho s námi!
Pracovní nabídka
Chcete začít kariéru v IT, mít věci pod kontrolou a být spojkou mezi týmem a klienty? Přidejte se k nám — hledáme juniorního kolegu/kolegyni na vedení klientských SLA, který/á rád/a komunikuje, organizuje a chce růst v oblasti IT.
Vaším hlavním úkolem bude zpracovávat klientské požadavky přes JIRA Service Desk, koordinovat jejich vyřešení našimi interními týmy. Zároveň pomáhat klientům využívat náš produkt eDoCat na maximum.
Hlavní úkoly:
Stavíme na znalostech, máme vášeň pro výsledky a do práce chodíme s chutí. Hledáme někoho, kdo má:
Jak probíhá váš start u nás?
Víme, že dobrý začátek je základ. Proto vás onboardingem provedeme krok za krokem — od našeho produktu eDoCat, přes procesy, až po práci s klientskými požadavky. Všechno postupně, s podporou mentora i celého týmu.
Během prvních čtyř měsíců:
1. měsíc – Seznámíte se s našimi produkty, projekty, procesy Projektové kanceláře a kolegy napříč firmou. Dostanete přístupy do všech nástrojů (JIRA, Confluence, eDoCat, Pipedrive) a projdete všemi školeními. Začnete s menšími úkoly a nahlédnete do probíhajících SLA u stávajících klientů. Po celou dobu budete mít podporu celého týmu.
2. měsíc – Zapojíte se do komunikace s klienty spolu se zkušenějším kolegou. Začnete samostatně zpracovávat drobné požadavky pod dohledem mentora a vyzkoušíte si naplánovat práci kolegům. Připravíte první podklady pro fakturaci a s pomocí kolegy vystavíte faktury.
3. měsíc – Převezmete vlastní klienty a jejich požadavky. Budete sledovat harmonogram, koordinovat interní tým a samostatně řešit část klientských požadavků.
4. měsíc – Už samostatně řídíte požadavky svých klientů od zadání až po předání a s pomocí kolegů pronikáte do složitějších procesů a typů požadavků. Komunikujete s klienty napřímo, hlídáte rozpočty, termíny i kvalitu výstupů a jste plnohodnotný člen týmu.
Po čtyřech měsících si společně sedneme, vyhodnotíme dosavadní rozvoj a nastavíme další kroky.
Kromě příležitosti podílet se na zajímavých projektech a profesně růst nabízíme:
Zaujala vás tato role? Pošlete nám svůj životopis — rádi se s vámi setkáme!
Benefity
Možnost delšího neplaceného volna
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Individuální rozpočet na osobnostní růst
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Možnost studijního volna
Informace o pozici
Onlio, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , Pracovník back office, Project Administrator, Project Manager
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky