ADVANCE HR,s.r.o.
50 000 – 55 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta významnou společnost se sídlem v Praze 1 působící v oblasti účetního a daňového poradenství hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 3 roky, zkušenost vedením a zpracováním podvojného účetnictví, znalost práce s PC MS Office, znalost účetního SW Helios výhodou ale ne podmínkou, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.
Vaším hlavním úkolem bude: zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH, daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), úzká spolupráce s finančním manažerem, práce s PC.
Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, možnost seberealizace a profesního rozvoje, nástup ihned. R.č.: 202411
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální rozvržení pracovní doby
Bonusy/prémie
13. plat
Zdravotní volno/sickdays
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
ADVANCE HR,s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Ekonomika a podnikové finance , Finanční účetní, Účetní
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky