Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
TOTAL SERVICE a.s. je již 27. rokem ryze českou společností. Neustále se nám daří získávat nové zákazníky a zvyšovat objem poskytovaných služeb i obrat firmy. Umístili jsme se v TOP 30 IT FIREM a náš obrat dosáhl miliardové částky.
Přestože neustále rosteme, jsme dobře sladěný tým, který přináší skvělé výsledky společnosti a spokojenost zákazníkům.
Každý z nás je silnou osobností s vlastními zájmy, takže se vzájemně obohacujeme a inspirujeme.
Jsme hrdí na to, že stále ještě dokážeme udržet ducha rodinné firmy a lidský přístup uvnitř a neustále se zlepšovat směrem k našim zákazníkům.
Nabízíme stabilní a přátelské pracovní prostředí - více než 50% z celkových téměř 130 zaměstnanců u nás pracuje více než 5 let.
Pracovní nabídka
Naše firma už 27. rokem neustále roste a my proto potřebujeme nové kolegy/ně!
Aktuálně v rámci technické divize hledáme nové kolegy/ně na pozice
Co děláme?
Spravujeme pro naše klienty jejich IT infrastrukturu.
Stojíme za novými instalacemi nebo upgrady stávající infrastruktury (vše naplánujeme a pomůžeme zrealizovat).
Staráme se o dostupnost systémů.
Spravujeme nejrůznější technologie, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.
Jsme přátelský tým, kde se můžeme jeden na druhého spolehnout.
V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme.
Vzájemná zástupnost není jen slovo, ale příjemná realita klidné dovolené nebo nerušeného marodění.
Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.
Co nabízíme?
Absolventům a juniorním kandidátům zaučení na pozici
Pracovní doba – obvykle PO-PÁ 8:30 – 17.00; přesčasy a pracovní pohotovosti jsou u nás dobrovolné a dobře ohodnocené
Možnost školení a certifikací
Profesní růst v rámci organizace - růst v rámci oddělení či přestupy do jiných týmů v rámci firmy jsou zcela běžné a v rámci rozvoje našich zaměstnanců i žádoucí
V závislosti na pracovních výsledcích a osobním růstu férové ohodnocení Vašeho úsilí (mzda, finanční i nefinanční odměny)
Kvalitní technické vybavení s možností výběru (notebook, mobil)
Balíček zaměstnaneckých výhod
PRÁCE U NÁS VÁS ZAUJALA, ALE JSTE ZKUŠENÝ ADMINISTRÁTOR IT A HLEDÁTE NOVÉ A SLOŽITĚJŠÍ VÝZVY?
PŘIHLAŠTE SE TAKÉ! POZICE TVOŘÍME NA MÍRU NAPŘÍČ KLIENTY A TECHNOLOGIEMI A ŠIKOVNÝCH RUKOU NEMÁME NIKDY DOSTATEK!
Jaké znalosti či zkušenosti od Vás očekáváme?
SŠ vzdělání s IT zaměřením a kratší praxi během studia NEBO SŠ vzdělání s nejméně 1 rokem praxe v IT NEBO zapálení pro IT a znalosti z IT získané samostudiem
VŠ vzdělání výhodou
Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office
Zkušenosti s podporou uživatelů (denní komunikace, HelpDeskový nástroj pro evidenci požadavků)
Samostatné a slušné vystupování, komunikativnost a proaktivitu v jednání s klientem
Spolehlivost, zodpovědnost a týmového ducha
Schopnost domluvit se anglicky nejméně o jednodušších IT potížích klientů a přečíst si manuál (= IT znalost AJ) - angličtinu si u nás vylepšíte na hodinách s rodilou mluvčí..
(..a pokud byste se raději učili třeba japonsky čeká na vás jazykový příspěvek)
Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti
ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ - výhodou (máme také pozice, na kterých se bez řidičáku obejdete)
Co Vás čeká na této pozici?
Poskytování technické podpory našich klientů, ať už na dálku (ticketovací systém, telefonicky, mailem) či na místě u klientů
Spolupráce s kolegy v rámci týmů i s kolegy z jiných oddělení, kteří Vám poskytnou pomocnou ruku u úkolů, které překračují Vaše znalosti
Práce s ticketovacím systémem JIRA a dalšími interními systémy
Máte-li chuť se stát součástí našeho týmu, prosíme zašlete nám Váš STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS V ČESKÉM JAZYCE prostřednictvím odpovědního formuláře.
Benefity
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
TOTAL SERVICE a.s.
Vzdělání není podstatné
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , Operátor, Pracovník help desku, Správce operačních systémů a sítí, Správce serveru, Support IS
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.