IT Support Specialist

Společnost

TOTAL SERVICE a.s.

Do 2 týdnů dostanete odpověď

Do 2 týdnů dostanete odpověď

O této společnosti díky našim systémům víme, že od ní nejméně 80 % kandidátů dostane odpověď velmi rychle, tj. do 2 týdnů.
Odpovědět Odpovědět Připomeň mi Připomeň mi

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku IT Support Specialist u TOTAL SERVICE a.s. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou provozovatel portálu Jobs.cz, společnost LMC a další společnosti z jeho obchodní skupiny, jakožto společní správci uchovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více, Podmínky Jobs.cz

Potvrzením odeslání poskytujete společným správcům své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Další informace o zpracování údajů společností LMC a dalšími společnostmi z její obchodní skupiny poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů na e-mailu dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.

Úvodní představení

TOTAL SERVICE a.s. je již 27. rokem ryze českou společností. Neustále se nám daří získávat nové zákazníky a zvyšovat objem poskytovaných služeb i obrat firmy. Umístili jsme se v TOP 30 IT FIREM a náš obrat dosáhl miliardové částky.
Přestože neustále rosteme, jsme dobře sladěný tým, který přináší skvělé výsledky společnosti a spokojenost zákazníkům.
Každý z nás je silnou osobností s vlastními zájmy, takže se vzájemně obohacujeme a inspirujeme.
Jsme hrdí na to, že stále ještě dokážeme udržet ducha rodinné firmy a lidský přístup uvnitř a neustále se zlepšovat směrem k našim zákazníkům.
Nabízíme stabilní a přátelské pracovní prostředí - více než 50% z celkových téměř 130 zaměstnanců u nás pracuje více než 5 let.

Pracovní nabídka

Naše firma už 27. rokem neustále roste a my proto potřebujeme nové kolegy/ně!

Aktuálně v rámci technické divize hledáme nové kolegy/ně na pozice

IT Support Specialist

Co děláme?

Spravujeme pro naše klienty jejich IT infrastrukturu.
Stojíme za novými instalacemi nebo upgrady stávající infrastruktury (vše naplánujeme a pomůžeme zrealizovat).
Staráme se o dostupnost systémů.
Spravujeme nejrůznější technologie, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.
Jsme přátelský tým, kde se můžeme jeden na druhého spolehnout.
V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme.
Vzájemná zástupnost není jen slovo, ale příjemná realita klidné dovolené nebo nerušeného marodění.
Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.

Co nabízíme?

Absolventům a juniorním kandidátům zaučení na pozici
Pracovní doba – obvykle PO-PÁ 8:30 – 17.00; přesčasy a pracovní pohotovosti jsou u nás dobrovolné a dobře ohodnocené
Možnost školení a certifikací
Profesní růst v rámci organizace - růst v rámci oddělení či přestupy do jiných týmů v rámci firmy jsou zcela běžné a v rámci rozvoje našich zaměstnanců i žádoucí
V závislosti na pracovních výsledcích a osobním růstu férové ohodnocení Vašeho úsilí (mzda, finanční i nefinanční odměny)
Kvalitní technické vybavení s možností výběru (notebook, mobil)
Balíček zaměstnaneckých výhod

PRÁCE U NÁS VÁS ZAUJALA, ALE JSTE ZKUŠENÝ ADMINISTRÁTOR IT A HLEDÁTE NOVÉ A SLOŽITĚJŠÍ VÝZVY?
PŘIHLAŠTE SE TAKÉ! POZICE TVOŘÍME NA MÍRU NAPŘÍČ KLIENTY A TECHNOLOGIEMI A ŠIKOVNÝCH RUKOU NEMÁME NIKDY DOSTATEK!

Jaké znalosti či zkušenosti od Vás očekáváme?

SŠ vzdělání s IT zaměřením a kratší praxi během studia NEBO SŠ vzdělání s nejméně 1 rokem praxe v IT NEBO zapálení pro IT a znalosti z IT získané samostudiem
VŠ vzdělání výhodou
Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office
Zkušenosti s podporou uživatelů (denní komunikace, HelpDeskový nástroj pro evidenci požadavků)
Samostatné a slušné vystupování, komunikativnost a proaktivitu v jednání s klientem
Spolehlivost, zodpovědnost a týmového ducha
Schopnost domluvit se anglicky nejméně o jednodušších IT potížích klientů a přečíst si manuál (= IT znalost AJ) - angličtinu si u nás vylepšíte na hodinách s rodilou mluvčí..
(..a pokud byste se raději učili třeba japonsky čeká na vás jazykový příspěvek)
Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti
ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ - výhodou (máme také pozice, na kterých se bez řidičáku obejdete)

Co Vás čeká na této pozici?

Poskytování technické podpory našich klientů, ať už na dálku (ticketovací systém, telefonicky, mailem) či na místě u klientů

Spolupráce s kolegy v rámci týmů i s kolegy z jiných oddělení, kteří Vám poskytnou pomocnou ruku u úkolů, které překračují Vaše znalosti

Práce s ticketovacím systémem JIRA a dalšími interními systémy

Máte-li chuť se stát součástí našeho týmu, prosíme zašlete nám Váš STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS V ČESKÉM JAZYCE prostřednictvím odpovědního formuláře.

Benefity

Mobilní telefon

Možnost si napracovat hodiny

Vzdělávací kurzy, školení

Firemní akce

Stravenky/příspěvek na stravování

Dovolená 5 týdnů

Bonusy/prémie

Zdravotní volno/sickdays

Možnost občasné práce z domova

Notebook

Občerstvení na pracovišti

Vlastní organizace náplně práce

Informace o pozici

Společnost

TOTAL SERVICE a.s.

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazeno

IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , Operátor, Pracovník help desku, Správce operačních systémů a sítí, Správce serveru, Support IS

Typ pracovního poměru

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

pracovní smlouva

Zadavatel

Zaměstnavatel

Info

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Odpovědět Odpovědět Připomeň mi Připomeň mi

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku IT Support Specialist u TOTAL SERVICE a.s. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou provozovatel portálu Jobs.cz, společnost LMC a další společnosti z jeho obchodní skupiny, jakožto společní správci uchovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více, Podmínky Jobs.cz

Potvrzením odeslání poskytujete společným správcům své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Další informace o zpracování údajů společností LMC a dalšími společnostmi z její obchodní skupiny poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů na e-mailu dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.

Vytvořením upozornění na nabídky poskytujete společným správcům své osobní údaje za účelem usnadnění získání nových pracovních nabídek na portálu Jobs.cz. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Další informace o zpracování údajů společností LMC a dalšími společnostmi z její obchodní skupiny poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů na e-mailu dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.