Společnost ALGON má na českém stavebním trhu více než třicetiletou tradici ve všech oborech stavebnictví. Zaměřujeme se na realizaci pozemních staveb, občanských staveb, staveb pro průmysl a logistiku, jak pro veřejné, tak i soukromé investory.

Jsme vyhledávaným a stabilním zaměstnavatelem. Klademe důraz na příjemné pracovní prostředí, vážíme si a respektujeme každého člena našeho týmu. U nás se můžete stále profesně vyvíjet, aplikujeme a používáme nejnovější technologie, neustále se v našem oboru vzděláváme. Hranice kariérního postupu si každý člen naší party stanoví sám.

Hledáme posily do našich realizačních týmu:

Asistent/ka vedoucího projektu

Co Vás na této pozici čeká:

  • příprava, kompletace a zajišťování podpisů smluv o dílo
  • odpovědnost za evidenci a zpracování objednávek
  • administrativní podpora realizačního týmu u přidělené zakázky
  • vedení oficiální korespondence s objednatelem a dodavateli, zejména ve vztahu k upozorněním na neplnění povinností ze smluv a objednávek, ve spolupráci s realizačními techniky
  • odpovědnost za průběžné ukládání důležitých dokumentů a korespondence na firemní cloud
  • komunikace s investory a dodavateli
  • úzká spolupráce s oddělením controllingu společnosti
  • vyřizování korespondence
  • spolupráce v rámci kolektivu
  • administrativní činnosti při kompletaci dokladů ke kolaudaci
  • další ad hoc úkoly pro vedoucího projektu

Předpoklady:

  • zájem a chuť pracovat
  • schopnost přijmout osobní odpovědnost
  • časová flexibilita
  • práce s PC - MS Office (Word, Excel)
  • spolehlivost a pečlivost
  • samostatnost s týmovým duchem v jednom
  • minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru je velkou výhodou nikoli podmínkou
  • praxe výhodou - zkušenosti s přípravou zakázek a realizací staveb
  • orientace v projektové a technické dokumentaci - výhodou
  • zájem a snaha o dosažení co nejlepších výsledků, loajalita
  • řidičský průkaz sk. B - výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • dog friendly kancelář
  • osobní a kolegiální přístup ve všech úrovních naší středně velké společnosti, zakládáme si na týmové spolupráci
  • realizujeme zajímavé stavební zakázky
  • vnímáme Vaše názory a náměty na zefektivnění
  • jsme si vědomi, že Vy jste základem k dobrému fungování naší společnosti
  • umožníme Vám neustálý rozvoj a vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené
  • služební vozidlo, notebook, mobilní telefon
  • mzda 35.000,- Kč/měsíčně, 13. plat před Vánocemi
  • placené přesčasy

Místo pracoviště:

Praha Stodůlky / Praha Holešovice

Kontakt:

ALGON, pozemní stavby, s.r.o.

Praha Holešovice, sídlíme v nové moderní administrativní budově Astrid Office v Dělnické ulici

Nela Staňková

Telefon: +420 734 140 343

Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
ALGON, pozemní stavby, s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: cs (Výborná)
Plat
Plat: 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Auto i pro soukromé účely, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Stavebnictví a reality, Asistent/asistentka,
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

ALGON, pozemní stavby, s.r.o., Nela Staňková
+420 734 140 343