Service Desk Agent with Italian and French

Společnost

NTT Czech Republic s.r.o.

Do 2 týdnů dostanete odpověď

Do 2 týdnů dostanete odpověď

O této společnosti díky našim systémům víme, že od ní nejméně 80 % kandidátů dostane odpověď velmi rychle, tj. do 2 týdnů.
Odpovědět Odpovědět Připomeň mi Připomeň mi

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Service Desk Agent with Italian and French u NTT Czech Republic s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou provozovatel portálu Jobs.cz, společnost LMC a další společnosti z jeho obchodní skupiny, jakožto společní správci uchovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více, Podmínky Jobs.cz

Potvrzením odeslání poskytujete společným správcům své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Další informace o zpracování údajů společností LMC a dalšími společnostmi z její obchodní skupiny poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů na e-mailu dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.

Úvodní představení

You’ll be joining a Global Top Employer, recognised for investing in talent because people are at the heart of our success. You provide the skills, passion and ideas, and we’ll provide the platform to realise your ambitions. Great talent. Great teams. Great work. Great opportunities.

Pracovní nabídka

At our new Global Delivery Centre (GDC) based in Prague, our vision is to deliver exceptional value to our diverse range of clients. These clients are all leaders in their industries, and that’s why the people we employ will be instrumental in getting the job done. We want bold, different, and exceptional talents who will work together as a global team of highly skilled experts to deliver an outstanding service across countries and clients. You will work with brilliant minds, get the chance to upskill through extensive training and learning programmes, all while working in one of Europe’s fastest growing cities. We are transforming support services to be more agile and more effective globally. Our focus in on activation, omni-channel, automation, knowledge management, analytics, and self-service. With three decades of transforming our clients’ businesses behind us, we’re looking to the future. It’s innovative, it’s agile, it’s client centric. This new GDC is only NTT’s second facility, and offers exceptional career growth and the chance to be part of something great.

Job Description

This role is an entry level one (no prior IT experience required), that will accept requests from client via agreed channels. They perform initial validation on the request by verifying contract information. Upon verification, they ensure the right classification and prioritization assigned to the request. They act promptly according to work instructions and ensure the right escalation to the next resolver group. This role is the first line contact for clients and they play a critical role in offering a professional service experience.

Main responsabilities:

Languages:

Equal Opportunity Employer

NTT is proud to be an Equal Opportunity Employer with a global culture that embraces diversity. We are committed to providing an environment free of unfair discrimination and harassment. We do not discriminate based on age, race, color, sex, religion, national origin, disability, pregnancy, marital status, sexual orientation, gender reassignment, veteran status, or other protected category

Benefits

Bonuses

Cell phone

Above-standard medical care

Notebook

Contributions to the pension / life insurance

Flexible start/end of working hours

Meal tickets / catering allowance

Holidays 5 weeks

Educational courses, training

Company catering

Cafeteria

Refreshments on workplace

Sick days

Corporate events

Work mostly from home

Individual schedules of working hours

Self-organization of the job

Informace o pozici

Společnost

NTT Czech Republic s.r.o.

Required education

Bachelor's

Required languages

English (Advanced), French (Advanced), Italian (Advanced)

Listed in

IS/IT: Consultations, analyses, and project management, IS/IT: System and HW administration, IS/IT: Application and system development , IT Consultant, Operating system and network administrator, Help Desk Technician, IS Support

Employment form

Full-time work

Contract duration

Permanent

Employment contract

employment contract

Employer type

Employer

Info

Job is also suitable for the physically challenged, attendance required – handicapped-accessible building. Also suitable for: Wheelchair bound.

Info

Also suitable for refugees from Ukraine

Odpovědět Odpovědět Připomeň mi Připomeň mi

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Service Desk Agent with Italian and French u NTT Czech Republic s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou provozovatel portálu Jobs.cz, společnost LMC a další společnosti z jeho obchodní skupiny, jakožto společní správci uchovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více, Podmínky Jobs.cz

Potvrzením odeslání poskytujete společným správcům své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Další informace o zpracování údajů společností LMC a dalšími společnostmi z její obchodní skupiny poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů na e-mailu dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.

Kontaktní údaje

Vytvořením upozornění na nabídky poskytujete společným správcům své osobní údaje za účelem usnadnění získání nových pracovních nabídek na portálu Jobs.cz. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Další informace o zpracování údajů společností LMC a dalšími společnostmi z její obchodní skupiny poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů na e-mailu dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.