Naším klientem je technologická společnost, která má pobočky v 49 zemích světa a v Čechách cca 550 zaměstnanců. Aktuálně hledáme do týmu controllingu nového kolegu/novou kolegyni, který/á bude zastřešovat oddělení controllingu napříč Českou a Slovenskou republikou.
Na co se můžete těšit?
Tento člověk se stane pravou rukou finančního ředitele a povede pětičlenný tým Controllerů. Na starosti bude mít tedy dvojí agendu:
- výkonnostní část (reporting, operativu)
- vedení pěti lidí po personální a výkonové stránce
Co Vás konkrétně bude čekat na denní bázi?
- strategické finanční plánování a controlling (forecasting, budgeting, reporting) pro CZ/SK
- zodpovědnost za měsíční a roční závěrku
- tvorba a rozvoj systému reportingu a analýz
- poskytování finančních analýz, reportů a doporučení managementu i ostatním oddělením
- analýza rentability obchodních případů
- koordinace controllingových procesů, sledování a rozvoj efektivity procesů a navrhování relevantních změn
- monitorování a zajištění dodržování metodologie a směrnic společnosti
Co očekáváme od nového kolegy/nové kolegyně? Jaké by měl/a mít zkušenosti a dovednosti?
- praxe v oblasti podnikových financí
- základní znalost českého účetnictví a IFRS
- prezentační a komunikační dovednosti
- znalost obchodního prostředí
- výbornou znalost Excelu (pokročilé funkce, kontingenční tabulky); znalost Power BI velkou výhodou
A co jsme schopni nabídnout?
- 25 dní dovolené + 2 dny sick day
- kombinace práce v kanceláři a homeoffice
- mobilní telefon dle Vašeho výběru s firemním tarifem
- Multisport karta
- stravenkový paušál
- firemní akce
- samostatnost a zodpovědnost za vlastní práci
- a mnoho dalšího...
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Informace o pozici
- Společnost
- SBR Recruiting
- Adresa
- Brno
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
- Plat
- Plat: 80 000 – 100 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
- Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Financial Controller, Finanční ředitel/manažer
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura
Londýnská 730/59, 120 00 Praha 2 – Vinohrady, Česká republika
721 019 506