Naším klientem je technologická společnost, která má pobočky v 49 zemích světa a v Čechách cca 550 zaměstnanců. Aktuálně hledáme do týmu controllingu nového kolegu/novou kolegyni, který/á bude zastřešovat oddělení controllingu napříč Českou a Slovenskou republikou.

Na co se můžete těšit?

Tento člověk se stane pravou rukou finančního ředitele a povede pětičlenný tým Controllerů. Na starosti bude mít tedy dvojí agendu:

  1. výkonnostní část (reporting, operativu)
  2. vedení pěti lidí po personální a výkonové stránce

Co Vás konkrétně bude čekat na denní bázi?

  • strategické finanční plánování a controlling (forecasting, budgeting, reporting) pro CZ/SK
  • zodpovědnost za měsíční a roční závěrku
  • tvorba a rozvoj systému reportingu a analýz
  • poskytování finančních analýz, reportů a doporučení managementu i ostatním oddělením
  • analýza rentability obchodních případů
  • koordinace controllingových procesů, sledování a rozvoj efektivity procesů a navrhování relevantních změn
  • monitorování a zajištění dodržování metodologie a směrnic společnosti

Co očekáváme od nového kolegy/nové kolegyně? Jaké by měl/a mít zkušenosti a dovednosti?

  • praxe v oblasti podnikových financí
  • základní znalost českého účetnictví a IFRS
  • prezentační a komunikační dovednosti
  • znalost obchodního prostředí
  • výbornou znalost Excelu (pokročilé funkce, kontingenční tabulky); znalost Power BI velkou výhodou

A co jsme schopni nabídnout?

  • 25 dní dovolené + 2 dny sick day
  • kombinace práce v kanceláři a homeoffice
  • mobilní telefon dle Vašeho výběru s firemním tarifem
  • Multisport karta
  • stravenkový paušál
  • firemní akce
  • samostatnost a zodpovědnost za vlastní práci
  • a mnoho dalšího...

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.


Informace o pozici

Společnost
SBR Recruiting
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 80 000 – 100 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Financial Controller, Finanční ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura