Hledáme nového kolegu/kolegyni se schopností organizace velkého mezinárodního festivalu na pozici
REFERENT MARKETINGU / PR PRO FESTIVAL JANÁČEK BRNO
Datum nástupu: ideálně ihned
Pracovní úvazek: 1,00
Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Co vás čeká
- zpracování marketingových plánů pro festival Janáček Brno a jejich realizace (s akcentem na zahraničí)
- příprava marketingové, komunikační a PR strategie festivalu Janáček Brno
- komunikace s novináři
- správa sociálních sítí a webových stránek festivalu (včetně tvorby marketingových textů)
- spolupráce na fundraisingových aktivitách festivalu
- zodpovědnost za prodej představení festivalu Janáček Brno
- správa marketingového rozpočtu festivalu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- vysokoškolské/středoškolské vzdělání odpovídajícího zaměření (ideálně obor marketing, v případě praxe není podmínkou)
- praxe v oboru marketing – ideálně v kulturním provozu
- anglický jazyk (komunikativní úroveň slovem i písmem)
- schopnost snášet jednorázově velké pracovní zatížení a stres
- samostatnost při rozhodování a plánování, preciznost a zodpovědnost
Co vám můžeme nabídnout
- práci v prestižní kulturní instituci
- možnost podílet se na rozvoji jednoho z největších festivalů opery a vážné hudby v zemi
- služební mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování a další firemní benefity
Chcete se přidat do týmu Národního divadla Brno?
Do 8. 6. 2023 nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis.
Výběrové řízení proběhne v pondělí 12. 6. 2023 a budou do něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.
Těšíme se na vás!
Informace o pozici
- Společnost
- Národní divadlo Brno, příspěvková organizace
- Adresa
- Dvořákova 589/11, Brno – Brno-město
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 27 250 – 40 120 Kč / měsíc
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
- Zařazeno: Kultura, umění a tvůrčí práce, Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Specialista PR, Specialista marketingu, Kreativec, Specialista sociálních sítí
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.