Hledáme nového kolegu/kolegyni se schopností organizace velkého mezinárodního festivalu na pozici

REFERENT MARKETINGU / PR PRO FESTIVAL JANÁČEK BRNO

Datum nástupu: ideálně ihned

Pracovní úvazek: 1,00

Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.

Co vás čeká

  • zpracování marketingových plánů pro festival Janáček Brno a jejich realizace (s akcentem na zahraničí)
  • příprava marketingové, komunikační a PR strategie festivalu Janáček Brno
  • komunikace s novináři
  • správa sociálních sítí a webových stránek festivalu (včetně tvorby marketingových textů)
  • spolupráce na fundraisingových aktivitách festivalu
  • zodpovědnost za prodej představení festivalu Janáček Brno
  • správa marketingového rozpočtu festivalu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • vysokoškolské/středoškolské vzdělání odpovídajícího zaměření (ideálně obor marketing, v případě praxe není podmínkou)
  • praxe v oboru marketing – ideálně v kulturním provozu
  • anglický jazyk (komunikativní úroveň slovem i písmem)
  • schopnost snášet jednorázově velké pracovní zatížení a stres
  • samostatnost při rozhodování a plánování, preciznost a zodpovědnost

Co vám můžeme nabídnout

  • práci v prestižní kulturní instituci
  • možnost podílet se na rozvoji jednoho z největších festivalů opery a vážné hudby v zemi
  • služební mobilní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování a další firemní benefity

Chcete se přidat do týmu Národního divadla Brno?

Do 8. 6. 2023 nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis.

Výběrové řízení proběhne v pondělí 12. 6. 2023 a budou do něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.

Těšíme se na vás!


Informace o pozici

Společnost
Národní divadlo Brno, příspěvková organizace
Adresa
Dvořákova 589/11, Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 27 250 – 40 120 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
Zařazeno: Kultura, umění a tvůrčí práce, Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Specialista PR, Specialista marketingu, Kreativec, Specialista sociálních sítí
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Národní divadlo Brno, příspěvková organizace, Jana Hajzlerová
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.