Do našeho týmu přijmeme nového kolegu na pozici HR juniora. Pokud rád/a komunikujete s lidmi a máte i zaměření na detail a rád/a dotahujete úkoly do konce, pak to možná můžete být právě vy, kdo se stane naší novou posilou. :)

Kdo jsme a co děláme?

Jsme mladá firma, která připravuje a realizuje jedinečné rekonstrukce historických objektů za účelem budování sítě domovů pro seniory. Za sebou již máme úspěchy v podobě ocenění Stavební firma roku 2021, Památka roku nebo Best of Realty 2021 za projekt rekonstrukce Kláštera v Mělníku. Kromě výše uvedených rekonstrukcí se u nás také ale můžete podílet i na přípravě a realizaci projektů novostaveb. Náš tým je rozmanitý a najdete mezi námi jak zkušené profesionály, tak talentované juniory včetně studentů získávajících praxi.

Koho přesněji hledáme?

HR juniora, kterého baví ho komunikovat s lidmi a má chuť se vzdělávat v oblasti personalistiky. Práce HR není ale jen o telefonování a psaní emailů. Denně budete potřebovat zpracovávat dokumenty, připravovat manuály, pečovat o naše datová úložiště ale také vytvářet reporty či podklady pro mzdy. To vše vyžaduje trpělivost, samostatnost, cit pro detail a dotahování věcí do konce. Základem je tedy práce v MS Office a schopnost zorganizovat si úkoly. Do interních systémů už vás již zaučíme sami. Občas je potřeba zajet na některou z našich poboček mimo Prahu, výhodou je tedy řidičský průkaz sk. B. Praxe na obdobné pozici je vítána.

Angličtiny se u nás naopak bát nemusíte, není k práci nutná.

Co vás čeká?

Práce HR juniora je hodně rozmanitá. Skládá se jak z vlastní stálé přidělené agendy, tak z ad hoc úkolů, které je potřeba řešit.

Odpovědnost budete mít například za zpracování výkazů pro úřady, svěříme vám také péči o náš archiv smluv a naučíme připravovat podklady pro mzdy. Vaším rajónem se také stane náš portál pro zaměstnance a vedoucí oddělení, přes který zasílají své dotazy a požadavky.

Protože neustále rosteme, ukážeme vám také, jakým způsobem komunikujeme s kandidáty na nové pozice a následně je svěříme do vaší péče v průběhu náboru.

Co vám nabízíme my?

  • Finanční ohodnocení 30 000 - 40 000 Kč dle zkušeností;
  • flexibilní pracovní dobu;
  • možnost občasné práce z domova;
  • možnost firemního vzdělávání přes platformu Seduo;
  • podporu na rekreaci a sport v podobě MultiSport karty;
  • no-ego pracovní prostředí v přátelské kolektivu;
  • kancelář v centru Prahy;
  • možnost spolupráce na IČO.


Zašlete nám životopis, budeme se těšit!


Informace o pozici

Společnost
Prokonstrukt s.r.o.
Adresa
Klimentská 1515/22, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Personalista, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Prokonstrukt s.r.o., Barbora Vocelová
+420 732 604 490