Zastoupení švýcarské farmaceutické společnosti Alpen Pharma CZ, s.r.o. se sídlem v Praze hledá akčního kolegu/kolegyni s týmovým duchem na posílení administrativní podpory týmu.

Office assistant na 1/2 úvazek

Co Vás čeká

  • administrativní práce
  • zajištění chodu kanceláře
  • týdenní reporty v Excellu
  • správa vozového parku
  • zpracování podkladů pro účetní

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • min. SŠ vzdělání
  • znalost AJ alespoň v rámci písemné komunikace
  • řidičský průkaz sk.B (aktivní řidič)
  • výborné komunikativní dovednosti
  • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a ochota rozvíjet své znalosti

Co vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • přátelské pracovní prostředí, otevřenou komunikaci a entuziasmus
  • pracovní smlouvu na poloviční úvazek
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • služební telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • nástup od 1.7.2023

Informace o pozici

Společnost
Alpen Pharma CZ, s.r.o.
Adresa
Průmyslová 1306/7, Praha – Hostivař
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 16 000 – 18 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Farmacie, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Alpen Pharma CZ, s.r.o., Kateřina Roubíčková
777 337 158