Jsme odprezentuj – specialisti na prezentace. Navrhujeme slajdy pro české i mezinárodní společnosti a Ty u nás budeš zodpovědný/á za prvotní komunikaci s klientem, takže se nesmíš ostýchat vzít občas telefon nebo někomu zavolat. Neboj, nejde o žádné call centrum😊 Většinu času se budeš věnovat tvorbě obsahu prezentací a vedení konkrétních zakázek. Spolu s grafikem budeš vymýšlet vizuální podobu slajdů. Taky si vezmeš pod křídla naše sociální sítě. Pokud se v tom trochu orientuješ, body pro Tebe. Prostě to bude pestré a nudit se určitě nebudeš.
CO BUDEŠ PŘI PRÁCI U NÁS URČITĚ POTŘEBOVAT?
- Dokázat se rychle zorientovat v různých tématech
- Nebát se jednání s lidmi z top managementu českých i nadnárodních firem
- Angličtinu na velmi dobré úrovni pro pravidelnou komunikaci s našimi zahraničními klienty slovem i písmem
- Základní přehled o ekonomice a byznysu
- Umět vybrat to podstatné z materiálů zaslaných klientem
- Umět napsat smysluplný český text bez chyb
- Mít cit pro design a layout slajdů
- Znalost PowerPointu a chuť se v něm stát profíkem
CO NABÍZÍME?
- Plný/částečný úvazek dle domluvy – preferujeme plný, ale můžeme se o tom bavit
- Dlouhodobou spolupráci
- Práci pro české i zahraniční klienty, mezi které patří Kofola, Rohlík, ČSOB, Sazka, Generali Česká pojišťovna a spousta dalších
- Možnost částečné práce na dálku s preferencí práce v naší karlínské kanceláři ve standardním režimu 4+1
- Malý a mladý kolektiv, zato velký prostor pro vlastní iniciativu
- Flexibilní pracovní dobu
- Práci bez KPIs a dalších korporátních nesmyslů
- Uklidňující výhled do parku
- Notebook a další technické vybavení potřebné pro práci
- Šéfa, co vaří kolegům kafe. A rád. Jako fakt.
- Pracujeme v trochu netradičním a úzce zaměřeném oboru. Pokud se chceš naučit připravovat opravdu skvělé prezentace a splňuješ většinu výše uvedeného, máš jedinečnou příležitost.
Zaujali jsme tě? Pošli nám svoje CV!
Víc o nás najdeš na webu www.odprezentuj.cz
Informace o pozici
- Společnost
- Vienna Consulting s.r.o.
- Adresa
- Křižíkova 209/51, Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
- Zařazeno: Marketing, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Account Manager, Marketingová komunikace, Designer, Project Manager, Pracovník back office, Key Account Manager
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.