Jsme odprezentuj – specialisti na prezentace. Navrhujeme slajdy pro české i mezinárodní společnosti a Ty u nás budeš zodpovědný/á za prvotní komunikaci s klientem, takže se nesmíš ostýchat vzít občas telefon nebo někomu zavolat. Neboj, nejde o žádné call centrum😊 Většinu času se budeš věnovat tvorbě obsahu prezentací a vedení konkrétních zakázek. Spolu s grafikem budeš vymýšlet vizuální podobu slajdů. Taky si vezmeš pod křídla naše sociální sítě. Pokud se v tom trochu orientuješ, body pro Tebe. Prostě to bude pestré a nudit se určitě nebudeš.

CO BUDEŠ PŘI PRÁCI U NÁS URČITĚ POTŘEBOVAT?

  • Dokázat se rychle zorientovat v různých tématech
  • Nebát se jednání s lidmi z top managementu českých i nadnárodních firem
  • Angličtinu na velmi dobré úrovni pro pravidelnou komunikaci s našimi zahraničními klienty slovem i písmem
  • Základní přehled o ekonomice a byznysu
  • Umět vybrat to podstatné z materiálů zaslaných klientem
  • Umět napsat smysluplný český text bez chyb
  • Mít cit pro design a layout slajdů
  • Znalost PowerPointu a chuť se v něm stát profíkem

CO NABÍZÍME?

  • Plný/částečný úvazek dle domluvy – preferujeme plný, ale můžeme se o tom bavit
  • Dlouhodobou spolupráci
  • Práci pro české i zahraniční klienty, mezi které patří Kofola, Rohlík, ČSOB, Sazka, Generali Česká pojišťovna a spousta dalších
  • Možnost částečné práce na dálku s preferencí práce v naší karlínské kanceláři ve standardním režimu 4+1
  • Malý a mladý kolektiv, zato velký prostor pro vlastní iniciativu
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Práci bez KPIs a dalších korporátních nesmyslů
  • Uklidňující výhled do parku
  • Notebook a další technické vybavení potřebné pro práci
  • Šéfa, co vaří kolegům kafe. A rád. Jako fakt.
  • Pracujeme v trochu netradičním a úzce zaměřeném oboru. Pokud se chceš naučit připravovat opravdu skvělé prezentace a splňuješ většinu výše uvedeného, máš jedinečnou příležitost.

Zaujali jsme tě? Pošli nám svoje CV!

Víc o nás najdeš na webu www.odprezentuj.cz


Informace o pozici

Společnost
Vienna Consulting s.r.o.
Adresa
Křižíkova 209/51, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Marketing, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Account Manager, Marketingová komunikace, Designer, Project Manager, Pracovník back office, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Vienna Consulting s.r.o., Lucie Nováková