Jsme specialisté na pronájmy - Dokonalý nájemník. Spravujeme stovky vlastních i svěřených nemovitostí zejména v Praze a blízkém okolí. Rozšiřujeme náš tým a hledáme zkušeného Teamleadera klientské péče, který bude řídit a koordinovat péči o naše klienty a současně se sám částečně věnovat požadavkům klientů, hledat pro ně vhodná řešení a následně je realizovat.
Tato pozice poskytuje velmi rozmanitou práci, která vám umožní rozšířit své obzory a uplatnit své organizační schopnosti.
Co budeš na této pozici dělat?
- řídit, podporovat a motivovat tým specialistů klientské péče
- vyhodnocovat a reportovat výsledky
- podílet se na zkvalitňování klientské péče
- reagovat na požadavky klientů a zajistit jejich rychlé a efektivní řešení
- řešit různorodou agendu, která se mění s každým požadavkem nájemníka
- spolupracovat s interními odděleními a poskytovat jim potřebné informace a podklady
Co by ti nemělo chybět?
- samostatnost, organizační schopnosti a schopnost vést tým
- příjemné vystupování a vynikající komunikační schopnosti
- schopnost efektivně řešit různorodou agendu a pracovat s měnícími se požadavky klientů
- zkušenost se zákaznickou péčí popř. s administrativou
- základy Excelu (případně Google Sheets)
- výhodou může být zkušenost se správou nemovitostí, s pronájmy nebo s řešením technických požadavků
Co ti můžeme nabídnout?
- férové finanční ohodnocení
- notebook a telefon i pro soukromé účely
- zvýhodněnou Multisport kartu
- pružnou pracovní dobu
- po zapracování možnost částečné práce v režimu home-office
- možnost podílet se na rozvoji úspěšného start-upu
- smysluplnou práci – společně přinášíme klientům bezstarostný pronájem
- příjemné pracovní zázemí v srdci Karlína (u metra Křižíkova)
- pet a cyklo friendly office
- přátelský kolektiv a mimopracovní aktivity
Informace o pozici
- Společnost
- Dokonalý nájemník
- Adresa
- Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
- Zařazeno: Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Referent, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.