Jsme zavedenou společností v oblasti distribuce koření a kořenících směsí pro český a slovenský trh. Naše hlavní odvětví je masný průmysl. Provozujeme a poskytujeme klientům profesionální poradenský servis v oblasti potravinářského průmyslu. Jsme malý, sehraný tým a spolupracujeme s předními českými potravinářskými výrobci.
Místo pracoviště je na Praze 6, přímo na zastávce MHD.
Odborný administrativní pracovník/pracovnice
Pracovní nabídka
Do firmy s cca 8-10 členným kolektivem hledáme šikovnou posilu, která nám pomůže s chodem kanceláře, interní komunikací, jednáním se zákazníky a dodavateli. Oceníme pokud máte zkušenosti z podobné pracovní pozice. Vše potřebné postupně zaučíme. Nástupní plat se odvíjí od zkušeností a schopností si samostatně poradit.
Náplň práce:
- Jedná se o rozmanitou pracovní náplň, která zahrnuje klasickou administrativní práci i řešení různorodých úkolů.
- Asistentské práce a zodpovědnost za úkoly zadané jednatelem společnosti.
- Zajišťování chodu kanceláře, objednávání kancelářských potřeb, občerstvení.
- Vyřizování tel. hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli.
- Příprava podkladů pro zákazníky, obchodní partnery a prodejce.
- Řízení a evidence vzorků.
- Zpracování příchozí a odchozí pošty.
- Správa vozového parku. Komunikace s pojišťovnami.
- Archivace dokumentů, zpracování příchozích faktur a komunikace s účetní.
- Příprava firemních prezentací.
- Evidence firemních pokladen s drobnou hotovostí.
Co požadujeme:
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dochvilnost.
- Komunikaci na úrovni a příjemné vystupování.
- Schopnost umět si práci zorganizovat a poradit si v každé situaci.
- Dobrou znalost práce s počítačem Excel, Word, PowerPoint, zkušenost se SAP výhodou.
- Německý nebo anglický jazyk na komunikativní úrovní (slovem i písmem).
- Řidičský průkaz sk. B výhodou.
Co nabízíme:
- Zázemí silné, stabilní, rodinné, německé společnosti s 99letou tradicí.
- Přátelský a usměvavý kolektiv, ve kterém si navzájem pomáháme a radíme.
- Komunikace a navazování kontaktů v mezinárodním evropském kontextu.
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Drobné občerstvení na pracovišti.
- 5 týdnů dovolené
- Zastávka autobusu přímo před vchodem v lokalitě Prahy 6
- Odpovídající finanční ohodnocení a možný nástup do zaměstnání ihned
- Účast na firemních tréninkových programech
- Předpoklad dlouhodobé spolupráce
Benefity:
- Mobilní telefon
- Notebook
- Plně hrazené stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní teambuilding
- Roční jízdenka na MHD
- Pojištění odpovědnosti
- Příspěvek na životní a penzijní pojištění
- Roční bonus při splnění stanovených cílů
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč právě v naší společnosti, na této pozici, chcete pracovat. Těšíme se!
Informace o pozici
- Společnost
- Raps-CZ, s.r.o.
- Adresa
- U Prioru 1059/1, Praha – Ruzyně
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Němčina (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá)
- Plat
- Plat: 35 000 – 38 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
- Zařazeno: Administrativa, Potravinářství, Prodej a obchod, Administrativní pracovník
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.