Jsme zavedenou společností v oblasti distribuce koření a kořenících směsí pro český a slovenský trh. Naše hlavní odvětví je masný průmysl. Provozujeme a poskytujeme klientům profesionální poradenský servis v oblasti potravinářského průmyslu. Jsme malý, sehraný tým a spolupracujeme s předními českými potravinářskými výrobci.
Místo pracoviště je na Praze 6, přímo na zastávce MHD.

Odborný administrativní pracovník/pracovnice

Pracovní nabídka

Do firmy s cca 8-10 členným kolektivem hledáme šikovnou posilu, která nám pomůže s chodem kanceláře, interní komunikací, jednáním se zákazníky a dodavateli. Oceníme pokud máte zkušenosti z podobné pracovní pozice. Vše potřebné postupně zaučíme. Nástupní plat se odvíjí od zkušeností a schopností si samostatně poradit.

Náplň práce:

  • Jedná se o rozmanitou pracovní náplň, která zahrnuje klasickou administrativní práci i řešení různorodých úkolů.
  • Asistentské práce a zodpovědnost za úkoly zadané jednatelem společnosti.
  • Zajišťování chodu kanceláře, objednávání kancelářských potřeb, občerstvení.
  • Vyřizování tel. hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli.
  • Příprava podkladů pro zákazníky, obchodní partnery a prodejce.
  • Řízení a evidence vzorků.
  • Zpracování příchozí a odchozí pošty.
  • Správa vozového parku. Komunikace s pojišťovnami.
  • Archivace dokumentů, zpracování příchozích faktur a komunikace s účetní.
  • Příprava firemních prezentací.
  • Evidence firemních pokladen s drobnou hotovostí.

Co požadujeme:

  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dochvilnost.
  • Komunikaci na úrovni a příjemné vystupování.
  • Schopnost umět si práci zorganizovat a poradit si v každé situaci.
  • Dobrou znalost práce s počítačem Excel, Word, PowerPoint, zkušenost se SAP výhodou.
  • Německý nebo anglický jazyk na komunikativní úrovní (slovem i písmem).
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou.


 Co nabízíme:

  • Zázemí silné, stabilní, rodinné, německé společnosti s 99letou tradicí.
  • Přátelský a usměvavý kolektiv, ve kterém si navzájem pomáháme a radíme.
  • Komunikace a navazování kontaktů v mezinárodním evropském kontextu.
  • Práce na hlavní pracovní poměr
  • Drobné občerstvení na pracovišti.
  • 5 týdnů dovolené
  • Zastávka autobusu přímo před vchodem v lokalitě Prahy 6
  • Odpovídající finanční ohodnocení a možný nástup do zaměstnání ihned
  • Účast na firemních tréninkových programech
  • Předpoklad dlouhodobé spolupráce

Benefity:

  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Plně hrazené stravenky
  • Občerstvení na pracovišti
  • Firemní teambuilding
  • Roční jízdenka na MHD
  • Pojištění odpovědnosti
  • Příspěvek na životní a penzijní pojištění
  • Roční bonus při splnění stanovených cílů

V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč právě v naší společnosti, na této pozici, chcete pracovat. Těšíme se!


Informace o pozici

Společnost
Raps-CZ, s.r.o.
Adresa
U Prioru 1059/1, Praha – Ruzyně
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 38 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Potravinářství, Prodej a obchod, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Raps-CZ, s.r.o., Ing. Žaneta Stará Janoušková
602 444 815