Naše dynamická a rychle rostoucí společnost má v současnosti 30 zaměstnanců a nabízí služby v oblasti vedení účetnictví, finančního řízení, daňového poradenství a mzdových služeb. Zakládáme si na přátelské pracovní atmosféře, zodpovědnosti, důvěře a vysoké profesionalitě při komunikaci s klientem.
Konzultant/ka účetního oddělení
Máš nastartovanou kariéru ve financích a účetnictví? Baví Tě čísla, ale i komunikace s lidmi? Rád/a řešíš problémy a chceš se ve svém životě posouvat a rozvíjet své schopnosti? Pokud ano, možná hledáme právě Tebe.
Jsme dynamická poradenská společnost, která se klientům stará o účetnictví, daně, finance a mzdy, zkrátka finanční oddělení na míru.
Co Tě u nás čeká?
- Blízká komunikace s našimi klienty, díky níž efektivně zpracuješ jejich účetní agendu.
- Vedení a zpracování finančního účetnictví.
- Kromě zpracování DPH a ročních závěrek i přípravy finančních reportů.
- Spolupráce a komunikace s auditory, daňovými poradci.
- Spravování měsíční a roční účetní uzávěrky včetně inventarizací.
Hledáme právě Tebe?
- Máš praxi v oboru minimálně 4 roky.
- Nebojíš se zodpovědnosti a případně si říci o radu a pomocnou ruku.
- Rád/a se vzděláváš a chceš se profesně i osobnostně rozvíjet.
- Jsi pečlivá/ý a je na tebe spoleh.
- Baví Tě práce v týmu.
Co Ti nabízíme?
- Skvělý kolektiv a přátelské prostředí (rádi se sejdeme i po práci u lahodného zlatavého moku).
- Kariérním ambicím se u nás meze nekladou – oceníme a podpoříme Tvé ambice a disciplínu.
- Flexibilní pracovní dobu – možnost homeoffice dle domluvy.
- Firemní notebook a telefon.
- Podpora dalšího odborného vzdělávání (odborné kurzy dle vlastních preferencí).
- Spolupráci s daňovým poradcem.
- Propracovaný systém hodnocení.
Informace o pozici
- Společnost
- ProFid s.r.o.
- Adresa
- Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 50 000 – 60 000 Kč / měsíc
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office, Vyhrazený čas na inovace
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Hlavní účetní, Finanční účetní
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel