Broker Consulting, a.s. je stabilní a silná akciová společnost s dlouhou historií a rapidním a dlouhodobým růstem v oblasti financí a realit.
Primární doménou naší společnosti je obchod, který se opírá o vysoce kvalitní lidský kapitál cca dvou tisíc obchodníků.
Naším cílem je být silným leaderem trhu, jak z pohledu velikosti, tak z pohledu inovací a kvality služby. I přes rapidní růst si uvědomujeme, že naše obchodní modely a technologické zázemí musí jít s dobou a v tom kontextu procházíme digitální transformací.
Procesní a administrativní specialista/tka vnitřní kontroly
Co vás čeká
Získání znalostí a osvojení si zkušeností a praxe z oblasti pojišťovnictví, investic, úvěrů a realitního obchodů v souvislosti s procesy útvaru Compliance a vnitřní kontrola
Komunikace s Českou národní bankou, Finančním arbitrem, Policií ČR, soudy, Českou obchodní inspekcí
Odpovědnost za administrativu a optimalizace procesů útvaru Compliance a vnitřní kontrola
Spolupráce na zabezpečení vnitřního auditu ve společnosti s mottem "Prevence je více než represe"
Podílení se na školení a edukaci obchodní sítě
Podílení se na řešení stížností klientů společnosti
Podílení se na agendě související se zákonem AML - o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu
Spolupráce s dalšími útvary společnosti ve věci ochrany osobních údajů
Spolupráce s týmem zkušených kolegů ze všech oblastí napříč celou společností (IT, marketing, produktové oddělení apod.)
Co požadujeme
Smysl pro detail a řád
Spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a schopnost organizace vlastní práce
Zájem o nové věci
Iniciativu a samostatnost při řešení úkolů
SŠ vzdělání s maturitou
Pozice je vhodná pro osoby po mateřské či rodičovské dovolené a zároveň také pro absolventy či kandidáty, kteří se chtějí začít věnovat problematice compliance a nebojí se nových věcí a hledají výzvy.
Koho hledáme?
Do týmu compliance a vnitřního auditu hledáme (po zapracování) samostatnou kolegyni/kolegu a důslednou/ného při řešení zadaných úkolů. Zároveň hledáme administrativně schopnou kolegyni/kolegu, která se bude/který se bude podílet na evidenci, řízení a koordinaci činností týmu a následně převezme odpovědnost za fungování procesů útvaru. Uvítáme proaktivní přístup k řešení problémů i úkolů a ochotu naučit se nové věci. Oceníme všeobecný přehled stejně jako komunikativnost.
Co vám můžeme nabídnout
Zaměstnání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s nadstandardním přístupem ke svým zaměstnancům a přátelským pracovním prostředím. Práci v rámci, které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Širokou nabídku benefitů považujeme za samozřejmost.
Informace o pozici
- Společnost
- Broker Consulting, a.s.
- Adresa
- Radlická 751/113e, Praha – Jinonice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
- Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
- Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Právní služby, Auditor, Financial Controller, Odborný asistent, Právník, Osobní bankéř, Finanční specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.