FutureLife - Evropský leader v oblasti reprodukční medicíny a péče o ženu.
Jsme jedním z největších a nejrychleji rostoucích poskytovatelů asistované reprodukce na světě. V současnosti vlastníme více než 20 klinik ve 4 zemích, v nichž zaměstnáváme přes tisícovku lidí a více než čtyři stovky špičkových lékařů. V rámci skupiny zajišťujeme komplexní léčbu sterility včetně genetických, imunologických a dalších navazujících vyšetření.
Naším cílem je především poskytovat kvalitní péči a úspěšnou léčbu všude tam, kde je to potřeba. Díky neustálému růstu společnosti a reinvesticím do stávajících zařízení, výzkumu a vzdělávání dokážeme zajistit jak odbornost a ekonomickou stabilitu, tak i kvalitní podmínky a spravedlivé odměňování našich zaměstnanců.
Team Assistant - skupina FutureLife
Jelikož rosteme aktuálně hledáme ambiciózní Týmovou Asistentku/Asistenta, který se připojí k našemu přátelskému týmu v Praze a pomůže nám na naší inspirativní cestě dosáhnout nových úspěchů.
Co budete dělat?
- Poskytovat administrativní podporu našemu vrcholovému managementu, abyste nám pomohli udržet věci v chodu
- Spravovat smlouvy a jejich zaznamenávání, abyste zajistili, že všechno probíhá hladce a bez problémů
- Organizovat služební cesty a připravovat dokumenty pro fakturaci, abyste nám usnadnili chod podnikání
- Starat se o telefonní hovory a e-maily, abyste nám pomohli udržovat komunikaci
- Budete objednávat kurýrní služby, taxislužby a zajišťovat doručování pošty
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, abyste nám zajistili pohodlné a efektivní pracovní prostředí
- Budete komunikovat s externí úklidovou společností a zajišťovat drobné opravy a údržbu kancelářského vybavení, abyste nám pomohli udržovat prostředí čisté a funkční
- Koordinovat schůzky a zasedací místnosti, pro hladký chod všech našich meetingů a setkání
- Budete se také vypořádávat a pomáhat s ad hoc úkoly podle požadavků vrcholového managementu
Co od vás očekáváme?
- Plynně hovoříte česky a máte alespoň komunikativní znalost angličtiny
- Spolehlivost a máte pozitivní postoj, protože jsme tým, který drží pohromadě
- Schopnost rychle a efektivně řešit problémy, protože naše práce je dynamická a rychle se rozvíjí
- Umíte pracovat samostatně, ale zároveň jste i týmovým hráčem, protože spolupráce je u nás klíčová
- Máte dobré organizační dovednosti a umíte efektivně plánovat svůj čas, abyste zvládali všechny svoje úkoly
- Vynikáte ve komunikaci s lidmi na různých úrovních hierarchie, ať už jsou to kolegové nebo vyšší management
- Jste nadšení do učení nových věcí a neustále se rozvíjíte
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Zkušenosti alespoň 1 rok, ale nejsou nezbytném důležité je mít zájem o učení a růst
Co vám nabízíme?
- Kariérní příležitost: Jsme jedním z největších a nejrychleji rostoucích poskytovatelů asistované reprodukce na světě, což vám poskytuje možnost růstu a rozvoje ve své kariéře.
- Přátelské a inkluzivní pracovní prostředí: Jsme tým, který se podporuje a spolupracuje.
- Zajímavá pracovní výzva: Budete se podílet na zajímavých projektech a úkolech, které vás budou neustále motivovat a rozvíjet vaše schopnosti.
- Flexibilní pracovní doba: Umožňujeme flexibilitu v pracovní době, abyste mohli lépe vyvážit svou pracovní a osobní rovnováhu.
- Odborný rozvoj: Poskytujeme školení a příležitosti k odbornému rozvoji, abyste se stále zdokonalovali ve svém oboru a nabývali nové dovednosti.
- Zaměstnanecké výhody: stravný paušál, multisport karta, 5 týdnů dovolené
- Teambuildingové aktivity: Pravidelně pořádáme společenské akce a teambuildingové aktivity, abyste se mohli lépe propojit se svými kolegy a vytvořit si silné pracovní vztahy.
- Možnost osobního růstu: Podporujeme váš osobní růst a nabízíme příležitosti k rozvoji do vyšších pozic v rámci společnosti.
- Moderní pracovní prostředí: Máme moderní a dobře vybavené kanceláře, které vám poskytnou komfortní a inspirativní pracovní prostředí.
Pokud byste chtěli zjistit více informací o této pozici a naší společnosti, zašlete nám svůj životopis v anglické a české verzi. Nástup možný, co nejdříve!
Informace o pozici
- Společnost
- FL Service, s.r.o
- Adresa
- Na poříčí 1047/26, Praha – Nové Město
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti
- Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Recepční
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.