FutureLife - Evropský leader v oblasti reprodukční medicíny a péče o ženu.

Jsme jedním z největších a nejrychleji rostoucích poskytovatelů asistované reprodukce na světě. V současnosti vlastníme více než 20 klinik ve 4 zemích, v nichž zaměstnáváme přes tisícovku lidí a více než čtyři stovky špičkových lékařů. V rámci skupiny zajišťujeme komplexní léčbu sterility včetně genetických, imunologických a dalších navazujících vyšetření.
Naším cílem je především poskytovat kvalitní péči a úspěšnou léčbu všude tam, kde je to potřeba. Díky neustálému růstu společnosti a reinvesticím do stávajících zařízení, výzkumu a vzdělávání dokážeme zajistit jak odbornost a ekonomickou stabilitu, tak i kvalitní podmínky a spravedlivé odměňování našich zaměstnanců.

Team Assistant - skupina FutureLife

Jelikož rosteme aktuálně hledáme ambiciózní Týmovou Asistentku/Asistenta, který se připojí k našemu přátelskému týmu v Praze a pomůže nám na naší inspirativní cestě dosáhnout nových úspěchů.

Co budete dělat?

  • Poskytovat administrativní podporu našemu vrcholovému managementu, abyste nám pomohli udržet věci v chodu
  • Spravovat smlouvy a jejich zaznamenávání, abyste zajistili, že všechno probíhá hladce a bez problémů
  • Organizovat služební cesty a připravovat dokumenty pro fakturaci, abyste nám usnadnili chod podnikání
  • Starat se o telefonní hovory a e-maily, abyste nám pomohli udržovat komunikaci
  • Budete objednávat kurýrní služby, taxislužby a zajišťovat doručování pošty
  • Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, abyste nám zajistili pohodlné a efektivní pracovní prostředí
  • Budete komunikovat s externí úklidovou společností a zajišťovat drobné opravy a údržbu kancelářského vybavení, abyste nám pomohli udržovat prostředí čisté a funkční
  • Koordinovat schůzky a zasedací místnosti, pro hladký chod všech našich meetingů a setkání
  • Budete se také vypořádávat a pomáhat s ad hoc úkoly podle požadavků vrcholového managementu

Co od vás očekáváme?

  • Plynně hovoříte česky a máte alespoň komunikativní znalost angličtiny
  • Spolehlivost a máte pozitivní postoj, protože jsme tým, který drží pohromadě
  • Schopnost rychle a efektivně řešit problémy, protože naše práce je dynamická a rychle se rozvíjí
  • Umíte pracovat samostatně, ale zároveň jste i týmovým hráčem, protože spolupráce je u nás klíčová
  • Máte dobré organizační dovednosti a umíte efektivně plánovat svůj čas, abyste zvládali všechny svoje úkoly
  • Vynikáte ve komunikaci s lidmi na různých úrovních hierarchie, ať už jsou to kolegové nebo vyšší management
  • Jste nadšení do učení nových věcí a neustále se rozvíjíte
  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Zkušenosti alespoň 1 rok, ale nejsou nezbytném důležité je mít zájem o učení a růst

Co vám nabízíme?

  • Kariérní příležitost: Jsme jedním z největších a nejrychleji rostoucích poskytovatelů asistované reprodukce na světě, což vám poskytuje možnost růstu a rozvoje ve své kariéře.
  • Přátelské a inkluzivní pracovní prostředí: Jsme tým, který se podporuje a spolupracuje.
  • Zajímavá pracovní výzva: Budete se podílet na zajímavých projektech a úkolech, které vás budou neustále motivovat a rozvíjet vaše schopnosti.
  • Flexibilní pracovní doba: Umožňujeme flexibilitu v pracovní době, abyste mohli lépe vyvážit svou pracovní a osobní rovnováhu.
  • Odborný rozvoj: Poskytujeme školení a příležitosti k odbornému rozvoji, abyste se stále zdokonalovali ve svém oboru a nabývali nové dovednosti.
  • Zaměstnanecké výhody: stravný paušál, multisport karta, 5 týdnů dovolené
  • Teambuildingové aktivity: Pravidelně pořádáme společenské akce a teambuildingové aktivity, abyste se mohli lépe propojit se svými kolegy a vytvořit si silné pracovní vztahy.
  • Možnost osobního růstu: Podporujeme váš osobní růst a nabízíme příležitosti k rozvoji do vyšších pozic v rámci společnosti.
  • Moderní pracovní prostředí: Máme moderní a dobře vybavené kanceláře, které vám poskytnou komfortní a inspirativní pracovní prostředí.

Pokud byste chtěli zjistit více informací o této pozici a naší společnosti, zašlete nám svůj životopis v anglické a české verzi. Nástup možný, co nejdříve!


Informace o pozici

Společnost
FL Service, s.r.o
Adresa
Na poříčí 1047/26, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


FL Service, s.r.o, Anežka Mimochodková
721 861 995