Koho hledáme?
Rádi bychom přivítali osobnost, která se při realizaci interních auditů řídí vysokým etickým standardem a díky svému profesionálnímu vystupování ji auditovaní vedoucí vnímají jako partnera, který jim pomůže zlepšit činnosti a řízení útvaru.
INTERNÍ AUDITOR (m/ž)
Popis pracovní náplně:
- Vykonává nezávislou a objektivní ujišťovací činnost formou provádění interních auditů v organizaci.
- Podílí se zpracováním podkladů na poradenské a konzultační činnosti v rámci organizace v oblasti vnitropodnikových procesů a vnitřním řídicím a kontrolním systému.
- Provádí hloubková šetření zaměřená na identifikaci úspor, maximalizaci výnosů, soulad s příslušnou legislativou a eliminaci podvodného jednání v organizaci.
- Předkládá doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního řídícího a kontrolního systému.
- Prověřuje přijatá opatření k odstranění zjištěných nedostatků.
- Identifikuje a hodnotí závažná rizika v organizaci.
- Vede a aktualizuje systém sledování a přijímání nápravných opatření z jednotlivých auditů a reauditů.
- Při výkonu činnost se řídí Statutem útvaru interního auditu, mezinárodně uznávanými standardy a Etickým kodexem interních auditorů.
Požadavky:
- VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického nebo právního zaměření.
- Osvědčení o absolvování školení interní auditor výhodou.
- Orientace v ekonomice příspěvkových organizací výhodou.
- Anglický jazyk alespoň na úrovni B1 (schopnost překladu smluv apod.).
- Praxe v oboru 2 roky.
Osobnostní předpoklady:
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
- Výborné organizační schopnosti.
- Schopnost analytického myšlení, samostatnost, spolehlivost.
A co Vám za to nabídneme my?
- Pružnou pracovní dobu; pracoviště v centru Prahy (Holešovice, metro Vltavská).
- Pracovní smlouvu na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou.
- Nástup možný ihned nebo dle dohody.
- 5 týdnů dovolené (5 dní nad rámec zákoníku práce).
- 2–3 dny volna nad rámec dovolené (tzv. bridge days).
- Příspěvek na životní investiční pojištění.
- Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních služeb prostřednictví systému Cafeterie.
- Pracovní dobu 37,5 hodin týdně.
- Příspěvek na penzijní spoření.
- Občasný home-office.
- Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
- Možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
- Dotované stravování přímo na pracovišti, automaty s občerstvením.
- Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let).
- Odměnu při životním jubileu.
- Odměnu při odchodu do řádného starobního důchodu.
- Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy.
- Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
- Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
- Zvýhodněné produkty bankovních a pojišťovacích společností.
- Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
- Možnost zakoupení vybraných produktů STC za zvýhodněných podmínek.
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.
Informace o pozici
- Společnost
- STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik
- Adresa
- Za viaduktem 1143/8, Praha – Holešovice
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Vydavatelství, tisk a polygrafie, Administrativní pracovník, Auditor, Konzultant
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel