LOBKOWICZKÝ PALÁC NA PRAŽSKÉM HRADĚ

HLEDÁ ASISTENTA/KU MANAŽERA NÁVŠTĚVNICKÝCH SLUŽEB NA HPP

Oddělení návštěvnických služeb v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě hledá posilu do týmu! Jste absolvent a chcete získat zkušenosti v oblasti cestovního ruchu? Baví vás práce s lidmi a chcete se podílet na denním provozu oblíbené turistické destinace? Lobkowicz Events Management hledá přátelskou a kreativní osobnost na pozici Asistent/ka manažera návštěvnických služeb.

Cíl: Pomoc při zajištění každodenního hladkého provozu muzea a muzejního obchodu v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě. Vedení týmu brigádníků dle instrukcí manažera. Příprava podkladů pro objednávání zboží, proaktivní pomoc zákazníkům s výběrem zboží a nakupováním. Dohled nad udržováním reprezentativního vzhledu návštěvnických prostor.

Co Vás čeká a nemine:

· asistence při zajištění bezchybného provozu prodeje vstupenek a muzejního obchodu,

· vedení a koordinace směn brigádníků, asistence při řešení provozních problémů,

· v případě potřeby zástup za prodejce vstupenek a zboží (včetně víkendů i státních svátků po dohodě s managerem),

· odpovědnost za kvalitní návštěvnický servis pro všechny návštěvníky a zákazníky,

· odpovědnost za vystavování zboží a aranžování prodejních ploch,

· operativní doplňování zboží, pravidelná kontrola skladových zásob,

· pomoc s plněním zadaných administrativních úkolů,

· tvorba a pravidelná aktualizace měsíčních přehledových tabulek – přehledy tržeb a návštěvnosti pro vedení,

· správa e-shopu, expedice objednaného zboží, komunikace se zákazníky.

Co od Vás potřebujeme: 

· komunikativní a profesionální osobnost s příjemným vystupováním,

· reprezentativní vzhled a styl oblékání,

· smysl pro detail a kreativní cítění,

· komunikativní znalost AJ slovem i písmem (zahraniční klientela),

· schopnost samostatně řešit problémy a zadané úkoly,

· schopnost zvládat stres a efektivně pracovat pod tlakem,

· časovou flexibilitu (možný záskok za prodejce vstupenek o víkendech a státních svátcích),

· zájem o dlouhodobou spolupráci,

· znalost MS Office (Outlook, Excel, Word, sdílené dokumenty a tabulky).

Co Vám za to můžeme nabídnout: 

· 5 týdnů dovolené,

· stravenkový paušál v hodnotě 70 Kč,

· příspěvek na penzijní připojištění (po odpracovaném roce),

· příspěvek na Multisport kartu,

· kávu, čaj, vodu volně k dispozici na pracovišti,

· stravování za zvýhodněnou cenu v restauraci

· v letních měsících zmrzlina zdarma a vitamínové dny

· ranní lekce jógy přímo v paláci v prostoru muzea

· firemní akce a teambuildingy

· možnost vzdělávání a osobního růstu

· pozici vhodnou pro absolventy,

· zajímavou práci na HPP v mladém a přátelském kolektivu ve výjimečném prostředí Pražského hradu,

· příležitost aktivně používat cizí jazyky při komunikaci s návštěvníky,

· každodenní výhled z Pražského hradu na Staré město a interní přednášky o sbírkách a výstavách

· volné vstupy do Lobkowiczkých objektů pro Vás a Vaše příbuzné (Lobkowiczký palác, hrad Střekov, zámek Nelahozeves),

· 50% sleva v muzejních obchodech v Lobkowiczkém paláci a v Nelahozevsi (pozor návykové :).

Nástup možný ihned.


Informace o pozici

Společnost
Lobkowicz Events Management, s.r.o.
Adresa
Jiřská 3/1, Praha – Hradčany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Plat
Plat: 33 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Asistent/asistentka, Recepční, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Lobkowicz Events Management, s.r.o., Ljuba Lakosilová