LOBKOWICZKÝ PALÁC NA PRAŽSKÉM HRADĚ
HLEDÁ ASISTENTA/KU MANAŽERA NÁVŠTĚVNICKÝCH SLUŽEB NA HPP
Oddělení návštěvnických služeb v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě hledá posilu do týmu! Jste absolvent a chcete získat zkušenosti v oblasti cestovního ruchu? Baví vás práce s lidmi a chcete se podílet na denním provozu oblíbené turistické destinace? Lobkowicz Events Management hledá přátelskou a kreativní osobnost na pozici Asistent/ka manažera návštěvnických služeb.
Cíl: Pomoc při zajištění každodenního hladkého provozu muzea a muzejního obchodu v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě. Vedení týmu brigádníků dle instrukcí manažera. Příprava podkladů pro objednávání zboží, proaktivní pomoc zákazníkům s výběrem zboží a nakupováním. Dohled nad udržováním reprezentativního vzhledu návštěvnických prostor.
Co Vás čeká a nemine:
· asistence při zajištění bezchybného provozu prodeje vstupenek a muzejního obchodu,
· vedení a koordinace směn brigádníků, asistence při řešení provozních problémů,
· v případě potřeby zástup za prodejce vstupenek a zboží (včetně víkendů i státních svátků po dohodě s managerem),
· odpovědnost za kvalitní návštěvnický servis pro všechny návštěvníky a zákazníky,
· odpovědnost za vystavování zboží a aranžování prodejních ploch,
· operativní doplňování zboží, pravidelná kontrola skladových zásob,
· pomoc s plněním zadaných administrativních úkolů,
· tvorba a pravidelná aktualizace měsíčních přehledových tabulek – přehledy tržeb a návštěvnosti pro vedení,
· správa e-shopu, expedice objednaného zboží, komunikace se zákazníky.
Co od Vás potřebujeme:
· komunikativní a profesionální osobnost s příjemným vystupováním,
· reprezentativní vzhled a styl oblékání,
· smysl pro detail a kreativní cítění,
· komunikativní znalost AJ slovem i písmem (zahraniční klientela),
· schopnost samostatně řešit problémy a zadané úkoly,
· schopnost zvládat stres a efektivně pracovat pod tlakem,
· časovou flexibilitu (možný záskok za prodejce vstupenek o víkendech a státních svátcích),
· zájem o dlouhodobou spolupráci,
· znalost MS Office (Outlook, Excel, Word, sdílené dokumenty a tabulky).
Co Vám za to můžeme nabídnout:
· 5 týdnů dovolené,
· stravenkový paušál v hodnotě 70 Kč,
· příspěvek na penzijní připojištění (po odpracovaném roce),
· příspěvek na Multisport kartu,
· kávu, čaj, vodu volně k dispozici na pracovišti,
· stravování za zvýhodněnou cenu v restauraci
· v letních měsících zmrzlina zdarma a vitamínové dny
· ranní lekce jógy přímo v paláci v prostoru muzea
· firemní akce a teambuildingy
· možnost vzdělávání a osobního růstu
· pozici vhodnou pro absolventy,
· zajímavou práci na HPP v mladém a přátelském kolektivu ve výjimečném prostředí Pražského hradu,
· příležitost aktivně používat cizí jazyky při komunikaci s návštěvníky,
· každodenní výhled z Pražského hradu na Staré město a interní přednášky o sbírkách a výstavách
· volné vstupy do Lobkowiczkých objektů pro Vás a Vaše příbuzné (Lobkowiczký palác, hrad Střekov, zámek Nelahozeves),
· 50% sleva v muzejních obchodech v Lobkowiczkém paláci a v Nelahozevsi (pozor návykové :).
Nástup možný ihned.
Informace o pozici
- Společnost
- Lobkowicz Events Management, s.r.o.
- Adresa
- Jiřská 3/1, Praha – Hradčany
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
- Plat
- Plat: 33 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Asistent/asistentka, Recepční, Pracovník front office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.