Relocation and Administrative Support
Do našeho skvělého týmu hledáme posilu. Holku pro všechno, která bude v kanceláři každý den alespoň na pár hodin. Můžeš být i kluk :)
Jsme technologická firma a poskytujeme poradenství v oblasti IT a R&D.
Našimi zákazníky jsou světové značky z řad bankovnictví, automobilového průmyslu či e-commerce firem.
V letošním roce se rozrůstáme do Německa a potřebujeme trochu pomoci s administrativou všeho druhu.
Náplň práce:
Relokace a post-relokace:
- Pomoc novým kolegům při relokaci do ČR (zařízení letenek, taxi, hotelu).
- Administrativní činnost spojená s nástupním dnem (objednávání SIM karet, počítačů, emailových účtů, vstupních lékařských prohlídek).
- Pomoc kolegům při hledání dlouhodobého ubytování.
- Budete hlavním kontaktním bodem pro nové kolegy.
HR agenda:
- Měsíční uzavírání výkazů práce.
- Zodpovědnost za činnosti spojené s onboardingem.
- Příprava a evidence smluv a dalších dokumentů.
- Organizace jazykové výuky.
- Komunikace s účetní.
- Organizace interních akcí - ať už se jedná o výlet, piknik nebo prostě pivo po práci.
Co bychom od vás očekávali:
- Zodpovědnost, přirozenou grácii a skvělé organizační schopnosti.
- Velmi dobrou znalost češtiny a angličtiny - slovem i písmem.
- Flexibilitu, vstřícnost a ochotu - práce musí být hotová a nemá být na obtíž.
- Samostatnost při práci na svěřených úkolech.
- Pečlivost a smysl pro detail – nechceme práci nedodělanou nebo s periodickými chybami.
- Přítomnost v kanceláři každý den na pár hodin je podmínkou.
Něco o nás:
- Naše kanceláře jsou na Klamovce, 3 stanice tramvají z Anděla.
- Máme vlastní kancelář ve velkém co-workingu.
- Je nás v týmu mnoho národností a mluvíme několika světovými jazyky.
- Dostanete laptop a telefon.
- Pracovní dobu si můžete nastavit celkem flexibilně.
- Pijeme dobré pivo a víno, máme rádi maso.
- Na nic si nehrajeme, ale svou práci děláme profesionálně a na světové úrovni.
Informace o pozici
- Společnost
- Reasunta Technology s.r.o.
- Adresa
- Plzeňská 155/113, Praha – Košíře
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
- Zařazeno: Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Pracovník back office, HR specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.