EVOTECH s.r.o. se od svého založení v 2007 zabývá vývojem nejkomplexnějšího telematického řešení na trhu.
Pro zákazníky z oborů zemědělství, těžby surovin, svozu odpadů a stavebnictví pak dodáváme též komplexní dodávky technologických celků zahrnujících vlastní produkty.
Manager zákaznické podpory
Co vás čeká
Vaše pozice obsahuje dvě základní zodpovědnosti, první tkví v zajištění spokojenosti zákazníků, kteří se na Vás budou obracet v rámci užívání našich aplikací, druhá spočívá v plánování a evidenci činnosti terénních techniků.
Co se týká oborových dovedností a vědomostí, samozřejmě Vás zaškolíme, rovněž budete mít v jedné kanceláři zkušenější kolegy pro případ nesnází.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl(a) mít
- nadstandardní dovednosti v ovládání PC
- dobré komunikativní a organizační schopnosti
- pečlivost, smyl pro pořádek
- ŘP sk. "B"
- optimismus a týmového ducha
Co vám můžeme nabídnout
- působení v zajímavém a perspektivním oboru
- prostor pro samostatnost a tvůrčí přístup
- práci s moderními technologiemi
- příjemný kolektiv
- individuální přístup vedení k Vašim potřebám
Informace o pozici
- Společnost
- EVOTECH s.r.o.
- Adresa
- Třebíč – Horka-Domky
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
- Plat
- Plat: 35 000 – 50 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Správce aplikačního SW, Pracovník help desku, Pracovník front office, Databázový administrátor
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.