Motto
Máte obchodní talent i praxi, ale na vašem stávajícím místě nemáte možnost dalšího růstu? Nevadí vám sektor AGRO byznysu, anebo se v něm dokonce orientujete? Umíte si již zorganizovat svou práci natolik, že byste si časem troufnul i na vedení malého, ale klíčového obchodního týmu? Chcete ukázat, co ve vás je, a láká vás představa být součástí strategického řízení firmy? Mluvíte polsky i česky, ale chtěli byste převážně pracovat v Polsku?
Představení klienta
Naším klientem je nadnárodní společnost zabývající se zajišťováním zemědělských kampaní, která otevírá dceřiné společnosti v Polsku. Klient patří například k lídrům na českém trhu s dlouhou tradicí a unikátními projekty a know-how, působí ve 4 zemích s celkem 23 pobočkami.
Náplň práce
Jedná se o obchodně-manažerskou pozici, u které je časem předpokládán postup na některou vyšší pozici. V období počátečního rozvoje bude zaměstnanec na této pozici současně zastupovat výkonného manažera společnosti. Z tohoto místa je možný postup na více pozic, například postup na pozici Obchodního ředitele, pod kterým by řízení obchodních aktivit již přesahovalo rámec zmíněném AGRO sektoru, tzn. obchodní spolupráci i s průmyslovými podniky. Z této pozice je i možný postup na místo ředitele společnosti. Zpočátku by vaše funkce zahrnovala klasickou obchodní činnosti, aktivní vyhledávání nových zákazníků, jednání s jejich klíčovými osobami, analýza a příprava podkladů, cenové vyjednávání až po uzavírání smluv ad. Náplň práce vyžaduje každodenní cestování, které se ovšem dá dobře zorganizovat, aby váš osobní i profesní život zůstal v harmonii. Od počátku byste komunikoval s top managementem společnosti.
Koho hledáme a co požadujeme
- Praxi v obchodní činnosti. Vítáme praxi v AGRO byznyse, ale víc nás zajímají vaše osobnostní předpoklady pro danou práci a náš tým.
- Znalost polského jazyka na úrovni rodilý mluvčí, znalost češtiny alespoň na komunikativní úrovni.
- Samostatného a organizačně schopného člověka s pozitivním myšlením a přístupem
- Výborné komunikační schopnostmi
- Nutná je znalost práce na PC (MS-Word, Excel, internet)
- ŘP sk. B – aktivní řidič
Co vám můžeme nabídnout
- zajímavé a perspektivní zaměstnání
- nadstandardní mzdové podmínky
- plánovaný kariérní růst s progresivní mzdou
- pravidelné vzdělávání a profesní rozvoj hrazený zaměstnavatelem
- příjemné pracovní prostředí
- služební automobil i pro soukromé účely
- firemní NB, smartphone
- možnost využívat Home Office, možnost flexibilní pracovní doby
- dovolenou navíc
- 3 sick days
Informace k výběrovému řízení
1. Váš životopis, prosím, posílejte spolu s motivačním dopisem a fotografií (může být vložena do CV).
2. Nástup dohodou.
3. V uvedeném mzdovém rozpětí je zahrnuta základní mzda v rozmezí 50 000 až 70 000 Kč/měsíčně, která vzejde z individuálního jednání, přičemž další část mzdy tvoří prémie a další bonusy, které očekáváme v rozmezí 25 000 až 30 000 Kč/měsíčně.
4. Prosím, nevolejte, odpovíme všem přihlášeným nejpozději do 14 dnů.
Informace o pozici
- Společnost
- PersON - Personnel Services s.r.o.
- Adresa
- Francouzská 6167/5, Ostrava – Poruba
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Polština (Výborná), Čeština (Mírně pokročilá)
- Plat
- Plat: 75 000 – 100 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Možnost studijního volna
- Zařazeno: Personalistika a HR, Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce, Obchodní ředitel/manažer, Regionalní obchodní manažer
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel