Požadujeme:

- Spolehlivost, samostatnost, flexibilitu a pokročilé komunikační schopnosti

- Proaktivní přístup, zájem o práci a ochotu učit se novým věcem

- Uživatelská znalost MS Word; MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint

- Základní orientace v českém právním prostředí výhodou ne podmínkou

- Aktivní řidič

Náplň práce:

- Administrativní podpora právního oddělení

- Zajištění oběhu právních dokumentů, jejich tisk, kompletace zajištění podpisů, skenování, zakládání

- Spravování datových schránek, elektronická konverze dokumentů

- Příprava jednoduchých právních dokumentů (žádosti, dopisy, návrhy dle vzorů) a mapových pokladů

- Spolupráce s ostatními odděleními společnosti

- Drobné pochůzky i mimo Prahu (soudy, katastr, banky apod.)

Nabízíme:

- Zajímavou a různorodou práci

- Zázemí rychle rostoucí společnosti působící v atraktivním a konkurenčním prostředí

- Možnost dalšího vzdělávání a růstu

- Nadstandardní pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy

- Vlastní notebook a telefon i pro soukromé účely

- Nadstandartní roční prémie

- Plně hrazené jazykové kurzy

- Multisport karta

- Občerstvení na pracovišti

- Teambuildingové akce (terasa party, víkendové lyžování v rakouských Alpách)

- Stravenkový paušál

- 25 dní dovolené

- Možnost home office (v případě, že se necítíte dobře)


Informace o pozici

Společnost
Reticulum, a. s.
Adresa
Sokolovská 394/17, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Reticulum, a. s., Sabina Horská