Požadujeme:
- Spolehlivost, samostatnost, flexibilitu a pokročilé komunikační schopnosti
- Proaktivní přístup, zájem o práci a ochotu učit se novým věcem
- Uživatelská znalost MS Word; MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint
- Základní orientace v českém právním prostředí výhodou ne podmínkou
- Aktivní řidič
Náplň práce:
- Administrativní podpora právního oddělení
- Zajištění oběhu právních dokumentů, jejich tisk, kompletace zajištění podpisů, skenování, zakládání
- Spravování datových schránek, elektronická konverze dokumentů
- Příprava jednoduchých právních dokumentů (žádosti, dopisy, návrhy dle vzorů) a mapových pokladů
- Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
- Drobné pochůzky i mimo Prahu (soudy, katastr, banky apod.)
Nabízíme:
- Zajímavou a různorodou práci
- Zázemí rychle rostoucí společnosti působící v atraktivním a konkurenčním prostředí
- Možnost dalšího vzdělávání a růstu
- Nadstandardní pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy
- Vlastní notebook a telefon i pro soukromé účely
- Nadstandartní roční prémie
- Plně hrazené jazykové kurzy
- Multisport karta
- Občerstvení na pracovišti
- Teambuildingové akce (terasa party, víkendové lyžování v rakouských Alpách)
- Stravenkový paušál
- 25 dní dovolené
- Možnost home office (v případě, že se necítíte dobře)
Informace o pozici
- Společnost
- Reticulum, a. s.
- Adresa
- Sokolovská 394/17, Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel