Naše požadavky:
- VŠ vzdělání a orientace v ekonomické oblasti
- Výhodou praxe ve fundraisingu alespoň 2 roky
- Spolehlivost, samostatnost a schopnost pružně řešit problémy
- Práce v týmu, komunikativnost a kultivované vystupování
- Kreativní myšlení, otevřenost k novým nápadům a přístupům
- Schopnost práce na PC a řidičský průkaz skupiny B
- Znalost církevního prostředí, křesťanská životní orientace a praxe
Náplň práce:
- Aktivní vyhledávání a mapování finančních zdrojů pro práci s rodinami
- Tvorba strategie fundraisingu a zpracování fundraisingového plánu
- Příprava a zpracování dotačních projektů
- Zpracování závěrečných zpráv a podkladů pro vyúčtování
- Komunikace s vedoucími pracovníky a spolupráce v oblasti PR
- Oslovování a získávání nových individuálních a firemních dárců
- Péče o stávající dárce
- Poskytování metodické podpory spolupracujícím spolkům děkanátních center pro rodinu
Nabízíme:
- Skvělý tým kolegů, příjemnou kulturu organizace i pracovní prostředí
- Celý pracovní úvazek, tj. 40 hodin týdně
- Nástup možný od 1.8.2023 nebo dle dohody
- Pružná pracovní doba
- Pracovní poměr na dobu 1 roku s možností dalšího prodloužení
- 5 týdnů dovolené, tj. 25 dní za rok
- Poskytujeme příspěvek na stravu
Bližší informace podá Petr Bulvas - biskupský delegát pro pastoraci, tel. 731 621 207.
Přihlášky vložte přes portál Jobs.cz nejpozději do 5.6.2023.
Doložte prosím profesní životopis, motivační dopis a doklady o vzdělání.
S vybranými zájemci bude uskutečněn osobní pohovor.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: V souladu s článkem 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (toto nařízení bude dále označováno jen jako „GDPR“) si Vás Arcibiskupství olomoucké, IČ: 004 45 151, dovoluje informovat, že bude v pozici správce zpracovávat zaslané osobní údaje za účelem realizace a po dobu konání výběrového řízení na základě oprávněného zájmu správce. Další informace o zpracování a ochraně osobních údajů včetně Vašich práv naleznete na stránkách správce www.ado.cz/gdpr. Zasláním dokumentů do výběrového řízení potvrzujete, že Vám byla poskytnuta informace o zpracování osobních údajů.
Informace o pozici
- Společnost
- Arcibiskupství olomoucké
- Adresa
- Wurmova 562/9, Olomouc
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Marketing, Administrativní pracovník, Finanční analytik, Office Manager, Project Manager, Konzultant, Finanční specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.