CARE vznikla v roce 1945 za účelem pomoci válkou zničené Evropě. Legendární CARE packages (ve spolupráci s UNRRA) pomáhaly i Československu. Dnes patří CARE k největším mezinárodním humanitárním organizacím, poskytuje okamžitou pomoc při katastrofách a bojuje proti chudobě po celém světě. Realizuje i dlouhodobé rozvojové programy, které vedou k soběstačnosti zranitelných komunit, se zvláštním zřetelem na ženy a dívky. Spojuje nás motivace a zájem o práci v humanitární oblasti a nabíjí nás to, že nám naše práce dává smysl. Pokud máš podobné hodnoty a chceš pomoci české pobočce CARE se úspěšně rozvíjet a udržitelně pomáhat, tak hledáme právě Tebe! Více na www.care.cz

Specialista/-ka online marketingu

Chceš s CARE po celém světě pomáhat vytvářet svět naděje, kde všichni lidé žijí důstojně a bezpečně?
Do našeho malého týmu marketingu a fundraisingu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Specialista online marketingu.


Tvojí náplní v CARE ČR bude:

  • Digitální strategie pro online fundraising
  • Tvorba a plánování výkonnostních i komunikačních online kampaní s přesahem do médií a offline prostředí
  • Tvorba střednědobých i dlouhodobých online fundraisingových a komunikačních strategií a rozpočtů s orientací na výsledek
  • Zodpovědnost za plnění ročních fundraisingových cílů digitálního marketingu
  • Tvorba textového i grafického obsahu pro webové stránky, sociální média, kampaně a další externí komunikaci
  • Práce s daty za účelem zlepšení výkonu kampaní
  • Spolupráce s kolegy z fundraisingového týmu na dalších úkolech



Co od Tebe potřebujeme a očekáváme:

  • Výborná znalost českého a anglického jazyka
  • Praxe v oblasti digitálního fundraisingu či marketingu
  • Strategické uvažování s přihlédnutím k potřebám cílových skupin
  • Znalost online prostředí, vznikajících mediálních technologií a sociálních médií
  • Znalost práce s emailingovými nástroji (například Mailchimp)
  • Znalost designu a programů pro úpravu fotografií/videa/grafických výstupů, jako jsou Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Premiere, atd.
  • Znalost práce s PPC (Google ads, Sklik)
  • Schopnost analyzivovat data a strategicky s nimi pracovat (Google analytics)
  • Znalost práce se CRM databází Salesforce (možné zaučení)
  • Proaktivní a kreativní přístup, otevřenost inovacím a změnám, tah na branku a výsledky, strategický pohled, efektivní time management, schopnost pracovat se změnami a pod občasným tlakem (uzávěrky, vánoční kampaně ad., nové příležitosti)
  • Praktické organizační schopnosti, spolehlivost
  • Schopnost pracovat v rozhraní Wordpress, znalost UX a UI výhodou

Co s námi a u nás získáš:

  • Podíl na smysluplné a tvořivé práci zkušené mezinárodní humanitární organizace s globálním dopadem v malém českém týmu s kanceláří na Vinohradech (kousek od náměstí Míru)
  • Přátelský kolektiv
  • Přímý vliv na úspěšný rozvoj české pobočky CARE a uplatnění vlastních progresivních nápadů
  • Dlouhodobý pracovní poměr na plný úvazek (předpoklad prodloužení na dobu neurčitou)
  • Klouzavou pracovní dobu (flexibilní zahájení a konec pracovní doby)
  • Možnost využít až 3 dny formou home office v týdnu
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
  • Mobilní telefon, notebook (i pro soukromé využití)
  • Pestré příležitosti profesního i osobnostního růstu, odborného rozvoje a networkingu
  • Obohacující mezinárodní spolupráce, sdílení a využití know-how, informačních a PR podkladů i z dalších odborných kanceláří CARE ve světě (kurzy CARE Academy, CARE Images a Shares online databáze, pravidelná komunikace s CARE Communication/Fundraising Directors ad.)
  • Otevřenost, podporu a neformální kreativní prostředí i pro inovace a nové nápady v práci


Průběh výběrového řízení:
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je předložení strukturovaného CV a krátké motivace.
Uchazeči/uchazečky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení budou pozváni na osobní pohovor (kterému může předcházet zpracování praktického úkolu).

Těšíme se na spolupráci! Díky!


Informace o pozici

Společnost
CARE Česká republika z.s.
Adresa
Slezská 2033/11, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Plat
Plat: 45 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: Marketing, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Specialista marketingu, Online Marketing, PPC specialista, Specialista sociálních sítí
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Nezisková organizace