CARE vznikla v roce 1945 za účelem pomoci válkou zničené Evropě. Legendární CARE packages (ve spolupráci s UNRRA) pomáhaly i Československu. Dnes patří CARE k největším mezinárodním humanitárním organizacím, poskytuje okamžitou pomoc při katastrofách a bojuje proti chudobě po celém světě. Realizuje i dlouhodobé rozvojové programy, které vedou k soběstačnosti zranitelných komunit, se zvláštním zřetelem na ženy a dívky. Spojuje nás motivace a zájem o práci v humanitární oblasti a nabíjí nás to, že nám naše práce dává smysl. Pokud máš podobné hodnoty a chceš pomoci české pobočce CARE se úspěšně rozvíjet a udržitelně pomáhat, tak hledáme právě Tebe! Více na www.care.cz
Vedoucí fundraisingového oddělení
Chceš s CARE po celém světě pomáhat vytvářet svět naděje, kde všichni lidé žijí důstojně a bezpečně?
Do našeho týmu marketingu a fundraisingu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Vedoucí marketingového týmu.
Tvojí náplní v CARE ČR bude:
- Strategický management fundraisingového týmu
- Tvorba střednědobých i dlouhodobých fundraisingových a komunikačních strategií a rozpočtů s orientací na výsledek
- Zodpovědnost za plnění ročních fundraisingových cílů
- Rozvoj a podpora vztahů s firemními a významnými individuálními dárci
- Komunikace a reprezentace CARE ČR v rámci mezinárodní konfederace CARE International
- Úzká spolupráce s vedeními i kolegy z fundraisingového i projektového týmu
- Organizace prezentačních a fundraisingových eventů CARE ČR
- Reprezentace organizace a networking za účelem akvizice významných dárců i zvýšení povědomí o činnosti organizace
Co od Tebe potřebujeme a očekáváme:
- Zkušenost s managementem týmu
- Výborná znalost českého a anglického jazyka
- Praxe v oblasti fundraisingu, marketingu nebo PR
- Asertivní, ale zároveň vřelá a autentická komunikace a prezentace, otevřenost, schopnost navazovat a rozvíjet vztahy, odvaha k veřejnému projevu prezentujícímu projekty CARE ČR (dle příležitostí)
- Proaktivní a kreativní přístup, otevřenost inovacím a změnám, tah na branku a výsledky, strategický pohled, efektivní time management, schopnost pracovat se změnami a pod občasným tlakem (uzávěrky, vánoční kampaně ad., nové příležitosti)
- Schopnost pracovat v online prostředí CRM Salesforce (zaškolení možné), Teams, Zoom, Office 365, apod.
- Praktické organizační schopnosti, spolehlivost
- Orientaci v datech a fundraisingových/marketingových metrikách
Co s námi a u nás získáš:
- Podíl na smysluplné a tvořivé práci zkušené mezinárodní humanitární organizace s globálním dopadem v malém českém týmu s kanceláří na Vinohradech (kousek od náměstí Míru)
- Přátelský kolektiv
- Přímý vliv na úspěšný rozvoj české pobočky CARE a uplatnění vlastních progresivních nápadů
- Dlouhodobý pracovní poměr na plný úvazek (předpoklad prodloužení na dobu neurčitou)
- Klouzavou pracovní dobu (flexibilní zahájení a konec pracovní doby)
- Možnost využít až 3 dny formou home office v týdnu
- 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
- Mobilní telefon, notebook (i pro soukromé využití)
- Pestré příležitosti profesního i osobnostního růstu, odborného rozvoje a networkingu
- Obohacující mezinárodní spolupráce, sdílení a využití know-how, informačních a PR podkladů i z dalších odborných kanceláří CARE ve světě (kurzy CARE Academy, CARE Images a Shares online databáze, pravidelná komunikace s CARE Communication/Fundraising Directors ad.)
- Otevřenost, podporu a neformální kreativní prostředí i pro inovace a nové nápady v práci
Průběh výběrového řízení:
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je předložení strukturovaného CV a krátké motivace.
Uchazeči/uchazečky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení budou pozváni na osobní pohovor (kterému může předcházet zpracování praktického úkolu).
Těšíme se na spolupráci! Díky!
Informace o pozici
- Společnost
- CARE Česká republika z.s.
- Adresa
- Slezská 2033/11, Praha – Vinohrady
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
- Plat
- Plat: 50 000 – 60 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Účast na zahraničních konferencích
- Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový ředitel/manažer
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Nezisková organizace
Slezská 2033/11 2033/11, 14000 Praha – Praha 2, Česko
+420 608 820 637