Management consult je konzultační společnost, která poskytuje svým klientům služby v oblasti personálního poradenství. Svým firemním klientům nabízíme řešení v oblasti vyhledávání zaměstnanců, realizaci Assessment Centre, outplacement.
Office Manager / Operations Manager - advokátní kancelář
Pro svého klienta, úspěšnou advokátní kancelář, která je součástí mezinárodní sítě právnické společnosti, hledáme zkušeného kandidáta na pozici Office Manager / Operations Manager. Kandidát na této pozici bude zajišťovat kompletně provoz advokátní kanceláře a bude vést menší administrativní tým. Sídlo advokátní kanceláře je na Praze 1.
Hlavní zodpovědnosti:
- Zodpovědnost za administrativní a provozní agendu advokátní kanceláře
- Úzká spolupráce s partnery advokátní kanceláře, příprava podkladů a dokumentů pro vedení kanceláře
- Zodpovědnost za správnost vedení spisové služby, kontrola datových schránek
- Komunikace s dodavateli, obchodními partnery, úřady a státní správou
- Objednávání provozního vybavení kanceláře (kancelářské potřeby, nápoje, občerstvení apod.)
- Zodpovědnost za agendu vozového parku
- Kontrola účetních dokladů, správa došlých faktur, spolupráce s externí účetní
- Kontrola a příprava podkladů pro fakturaci
- Sledování ekonomických ukazatelů provozu advokátní kanceláře
- Kontrola výnosů a nákladů (základní analýza obchodní činnosti, nákladů, výnosů, závazků a pohledávek), reporting cash flow
- Příprava základních analýz pro podporu strategického rozhodování vedení kanceláře
- Zajištění a organizace firemních eventů a teambuildingů
- Zodpovědnost za základní HR agendu, zajištění náboru nových zaměstnanců
- Zpracování docházky zaměstnanců, evidence dovolené
- Vedení menšího týmu recepčních, asistentek
- Komunikace s ostatními odděleními v rámci kanceláře
Požadavky:
- Ukončené SŠ/VŠ – ekonomický směr je výhodou
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Pracovní zkušenosti na obdobné pozici alespoň 3 roky
- Orientace v účetní a daňové problematice, znalost provozní ekonomiky
- Velmi dobrá znalost MS Windows (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)
- Velmi dobré organizační schopnosti a výborné komunikační dovednosti
- Proaktivní a zodpovědný přístup k práci
- Schopnost rozlišit priority
- Loajalita a diskrétnost
- Příjemné a kultivované vystupování
- Schopnost vést menší tým
Klient nabízí:
- Stabilní zaměstnání
- Přátelská pracovní atmosféra
- Velmi dobré mzdové ohodnocení
- Široká škála benefitů
- Hlavní pracovní poměr, pracovní smlouva na dobu neurčitou
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis v českém nebo anglickém jazyce.
Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s právními předpisy včetně zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a GDPR.
Management consult, s.r.o.
Revoluční 13, 110 00 Praha 1
tel.: +420 224 803 323
www.managementconsult.cz
Informace o pozici
- Společnost
- Management consult, s.r.o.
- Adresa
- Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Office Manager
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura