Management consult je konzultační společnost, která poskytuje svým klientům služby v oblasti personálního poradenství. Svým firemním klientům nabízíme řešení v oblasti vyhledávání zaměstnanců, realizaci Assessment Centre, outplacement.

Office Manager / Operations Manager - advokátní kancelář

Pro svého klienta, úspěšnou advokátní kancelář, která je součástí mezinárodní sítě právnické společnosti, hledáme zkušeného kandidáta na pozici Office Manager / Operations Manager. Kandidát na této pozici bude zajišťovat kompletně provoz advokátní kanceláře a bude vést menší administrativní tým. Sídlo advokátní kanceláře je na Praze 1.

 

Hlavní zodpovědnosti:

  • Zodpovědnost za administrativní a provozní agendu advokátní kanceláře
  • Úzká spolupráce s partnery advokátní kanceláře, příprava podkladů a dokumentů pro vedení kanceláře
  • Zodpovědnost za správnost vedení spisové služby, kontrola datových schránek
  • Komunikace s dodavateli, obchodními partnery, úřady a státní správou
  • Objednávání provozního vybavení kanceláře (kancelářské potřeby, nápoje, občerstvení apod.)
  • Zodpovědnost za agendu vozového parku
  • Kontrola účetních dokladů, správa došlých faktur, spolupráce s externí účetní
  • Kontrola a příprava podkladů pro fakturaci
  • Sledování ekonomických ukazatelů provozu advokátní kanceláře
  • Kontrola výnosů a nákladů (základní analýza obchodní činnosti, nákladů, výnosů, závazků a pohledávek), reporting cash flow
  • Příprava základních analýz pro podporu strategického rozhodování vedení kanceláře
  • Zajištění a organizace firemních eventů a teambuildingů
  • Zodpovědnost za základní HR agendu, zajištění náboru nových zaměstnanců
  • Zpracování docházky zaměstnanců, evidence dovolené
  • Vedení menšího týmu recepčních, asistentek
  • Komunikace s ostatními odděleními v rámci kanceláře

 

Požadavky:

  • Ukončené SŠ/VŠ – ekonomický směr je výhodou
  • Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Pracovní zkušenosti na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • Orientace v účetní a daňové problematice, znalost provozní ekonomiky
  • Velmi dobrá znalost MS Windows (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)
  • Velmi dobré organizační schopnosti a výborné komunikační dovednosti
  • Proaktivní a zodpovědný přístup k práci
  • Schopnost rozlišit priority
  • Loajalita a diskrétnost
  • Příjemné a kultivované vystupování
  • Schopnost vést menší tým

Klient nabízí:

  • Stabilní zaměstnání
  • Přátelská pracovní atmosféra
  • Velmi dobré mzdové ohodnocení
  • Široká škála benefitů
  • Hlavní pracovní poměr, pracovní smlouva na dobu neurčitou

 

Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis v českém nebo anglickém jazyce.

Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s právními předpisy včetně zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a GDPR.

Management consult, s.r.o.
Revoluční 13, 110 00 Praha 1
tel.: +420 224 803 323
www.managementconsult.cz

 


Informace o pozici

Společnost
Management consult, s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Management consult, s.r.o.