Francouzsko-česká obchodní komora je nezisková organizace, která od roku 1996 zastupuje zájmy francouzsko-české podnikatelské komunity v ČR. Má cca 300 členských společností a jejím smyslem je pomocí networkingových akcí a obchodních služeb podporovat jejich další rozvoj.

Francouzsko-česká obchodní komora tyto služby realizuje prostřednictvím své dceřiné společnosti CCFT Services, s.r.o.

FČOK je také součástí CCI FI (mezinárodní sítě francouzských obchodních komor), která sdružuje 123 francouzských komor v 94 zemích.

AKVIZIČNÍ OBCHODNÍK – AUTOMATIZACE PRO LOGISTIKU

Francouzsko-česká obchodní komora poskytuje francouzským malým a středně velkým společnostem služby v oblasti vstupu na trh a obchodního rozvoje. Pro svého klienta, společnost Isitec International, se sídlem v Lyonu ve Francii, hledáme spolupracovníka na výše uvedenou pozici:

Isitec International https://isitec-international.com/cs/ je francouzská skupina založená v roce 2002, působí nejen ve Francii, ale i v zemích Beneluxu, v Turecku či v Rumunsku. Společnost začala s automatizací systémů pro francouzskou poštu a poté tyto služby rozvinula v logistických platformách elektronického obchodu. Díky know-how a zvládnutí nových technologií Iistec pomáhá společnostem optimalizovat jejich logistické procesy od projektové studie až po uvedení navrženého řešení do provozu. Společnost má vlastní konstrukční kanceláři s týmem projektantů, vývojářů, elektrotechniků a specialistů na automatizaci, i vlastní výrobní provozy. V současné době má Isitec v České republice již několik projektů a hledá obchodníka pro další rozvoj ve střední Evropě: Česká republika, Slovensko, Maďarsko a jih Polska.

Profil:

  • VŠ vzdělání
  • minimálně 3 roky praxe v B2B v oblasti průmyslového prodeje,
  • podnikatelský duch a obchodní schopnosti v oblasti prodeje technických výrobků (schopnost pružně reagovat, odolnost, smysl pro detail, důslednost, samostatnost, vlastní iniciativa a schopnost navrhovat řešení, konstruktivní přístup, zájem o věc a otevřená mysl),
  • ochota cestovat - v rámci ČR i mimo (okolní země, mateřská firma ve Francii).
  • ČJ nebo slovenština mateřský jazyk + výborná znalost angličtiny, francouzština výhodou.


Náplň práce:

  • aktivní vyhledávání nových zákazníků (cold calling, Linkedin, …)
  • přímé oslovování vytipovaných potenciálních klientů
  • návštěvy u klientů
  • detekce potenciálních zákazníků a obchodních příležitostí
  • účast na obchodních akcích: veletrhy, odborné akce, akce obchodních komor ....
  • příprava obchodních nabídek (s technickou podporou mateřské společnosti)
  • obchodní jednání, uzavření a sledování objednávek a obchodní vedení zakázek.

Odpovědnost za region střední Evropy.

Nabízíme:

  • pestrou a zajímavou pracovní náplň, home office
  • zaměstnanecký poměr, podporu obchodního a technického oddělení
  • zajímavé finanční ohodnocení odpovídající vaší zkušenosti a potenciálu a vašim i firemním obchodním výsledkům (pevná a pohyblivá složka platu)
  • služební auto, mobilní telefon, notebook.
  • počáteční zaškolení v sídle společnosti ve Francii.


Životopis a motivační dopis v ČJ + AJ (případně FJ) zašlete na adresu Francouzsko-české obchodní komory.


Informace o pozici

Společnost
CCFT Services, s.r.o.
Adresa
Česká republika
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Výroba a průmysl, Obchodní zástupce, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura