Pravá ruka do týmu advokátů

DLA Piper, jedna z největších globálních advokátních kanceláří s pobočkami ve více než 40 zemích světa hledá nové kolegy/ně na pozici Asistentky/Asistenta Partnera a týmu advokátů a advokátek v naší pražské pobočce!

Rád/a věci organizuješ, pracuješ v týmu a cítíš se pohodlně při psaní a jednání s anglicky mluvícími lidmi, pak jsi pro nás tou pravou osobou!

Čím naplníme Tvůj den:

  • organizační a administrativní podpora Partnera společnosti a jeho týmu
  • vyřizování korespondence, práce se smlouvami a jinými právními dokumenty
  • vystavování faktur pro klienty v SAPu (zaškolíme tě)
  • budeš se podílet na přípravě schůzek a jednání, vytváření agend a zajišťování potřebných dokumentů
  • správa datových schránek Partnera společnosti, hlídání termínů a koordinace aktivit týmu
  • spolupráce s HR a Marketingovým oddělením při organizování týmových akcí a eventů

Jaká jsi:

  • jsi profesionál každým coulem, jsi diskrétní, proaktivní a multitasking je Ti vlastní
  • mluvíš perfektně česky a k tomu zvládáš angličtinu slovem i písmem na úrovni min. B2
  • nelekneš se práce s MS balíčkem a ráda se učíš
  • máš alespoň 2 roky praxe v administrativě, zkušenost v advokacii jsou výhodou, ale vše Tě naučíme

Co za to nabízíme:

  • mezinárodní prostředí a vlastní vzdělávací program DLA Academy
  • zajímavé finanční ohodnocení závislé na Tvých pracovních zkušenostech
  • přátelský kolektiv, který Ti pomůže se u nás rychle zorientovat, žádný velký korporát
  • dobrý work-life balance, občasná práce z domova také není problém
  • pravidelné používání anglického jazyka a zdokonalení se v použití MS Office nástrojů
  • zaměstnanecké benefity např: Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 2 Sick Days, Cafeteria benefit systém, občerstvení na pracovišti, EAP, pravidelné firemní akce na pracovišti, v Praze ale i offside, MultiSport kartu a další
  • v neposlední řadě získáš příležitost rozvíjet své nové schopnosti a dovednosti a posunout se ve své kariéře!

Zašli nám tvůj životopis a budeme se těšit na osobní setkání v samotném srdci Prahy.

Nástup je možný ihned, ale rádi si na Tebe počkáme.

Pokud Tě zaujala nabídka, ale nesplňuješ kritéria této pozice, pošli nám životopis v anglickém jazyce a souhlas se zpracováním osobních údajů a my se Ti ozveme, pokud budeme mít zajímavou pracovní nabídku. Sleduj náš kariérní web https://careers.dlapiper.com/locations/czech-republic/ a náš LinkedIn profil.


Informace o pozici

Společnost
DLA PIPER
Adresa
Panská 854/2, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Recepční, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.