Jsme zavedenou společností v segmentu offline médií. Naší hlavní doménou je venkovní reklama, komunikace v rádiích a tisku. Provozujeme největší reklamní plochy a poskytujeme klientům profesionální servis v rámci strategií, plánování a nákupu reklamního prostoru. Jsme malý, ale sehraný tým profesionálů a spolupracujeme s předními zadavateli.

Místo pracoviště je na Praze 6, přímo na zastávce MHD.

Asistent(ka) jednatele / back office v mediální agentuře

Do mediální agentury s cca 8-10 členným kolektivem hledáme šikovnou posilu, která nám pomůžeme s chodem kanceláře a bude pravou rukou našeho jednatele. Oceníme pokud máte zkušenosti z podobné pozice, ale práce je vhodná i pro absolventy. Vše potřebné postupně zaučíme a díky úzké spolupráci s jednatelem společnosti je tu možnost se dále rozvíjet. Nástupní plat se odvíjí od zkušeností a schopností si samostatně poradit.

Náplň práce:

Jedná se o rozmanitou pracovní náplň, která zahrnuje klasickou administrativní práci i řešení různorodých úkolů.

Asistentské práce a zodpovědnost za úkoly zadané jednatelem společnosti.

Organizace a správa kalendáře jednatele.

Práce s interním systémem společnost, elektronická evidence dokumentů a smluv.

Zajišťování chodu kanceláře, udržování pořádku, objednávání kancelářských a hygienických potřeb, občerstvení s přípravou zasedací místnosti pro jednání.

Vyřizování tel. hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, přijímaní návštěv.

Komunikace se správou budovy, úklidovou firmou, poskytovatelem datových služeb, s pojišťovnami.

Zajišťování květin a darů pro klienty, objednávání kurýrních služeb a přepravy.

Zpracování příchozí a odchozí pošty.

Správa vozového parku.

Archivace dokumentů, zpracování příchozích faktur a komunikace s účetní.

Podpora při náboru nových zaměstnanců s přípravou souvisejících dokumentů.

Evidence firemních pokladen s drobnou hotovostí.

Co požadujeme:

Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dochvilnost.

Komunikaci na úrovni a příjemné vystupování.

Schopnost umět si práci zorganizovat a poradit si v každé situaci.

Dobrou znalost práce s počítačem, Excel, Word a práce se sdílenými dokumenty (Google Docs).

Zkušenost na obdobné pozici výhodou.

Anglický jazyk na komunikativní úrovní.


Co nabízíme:

Přátelský a usměvavý kolektiv, ve kterém si navzájem pomáháme a radíme.

Příjemné pracovní prostředí v klidné lokalitě Prahy 6 se spoustou služeb v blízkém okolí. Tramvajová zastávka navíc přímo před vchodem.

Drobné občerstvení na pracovišti.

Pevnou pracovní dobu.

Firemní akce.

Odpovídající finanční ohodnocení s možností růstu.

V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete motivační dopis, ve kterém uveďte, proč právě v naší společnosti, na této pozici, chcete pracovat. Těšíme se!


Informace o pozici

Společnost
FAMEDIA Group, s.r.o.
Adresa
Bělohorská 245/71, Praha – Břevnov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Média, reklama a PR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Asistent v médiích, reklamě, PR, Office Manager, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


FAMEDIA Group, s.r.o., Denisa Fialová