Jsme zavedenou společností v segmentu offline médií. Naší hlavní doménou je venkovní reklama, komunikace v rádiích a tisku. Provozujeme největší reklamní plochy a poskytujeme klientům profesionální servis v rámci strategií, plánování a nákupu reklamního prostoru. Jsme malý, ale sehraný tým profesionálů a spolupracujeme s předními zadavateli.
Místo pracoviště je na Praze 6, přímo na zastávce MHD.
Asistent(ka) jednatele / back office v mediální agentuře
Do mediální agentury s cca 8-10 členným kolektivem hledáme šikovnou posilu, která nám pomůžeme s chodem kanceláře a bude pravou rukou našeho jednatele. Oceníme pokud máte zkušenosti z podobné pozice, ale práce je vhodná i pro absolventy. Vše potřebné postupně zaučíme a díky úzké spolupráci s jednatelem společnosti je tu možnost se dále rozvíjet. Nástupní plat se odvíjí od zkušeností a schopností si samostatně poradit.
Náplň práce:
Jedná se o rozmanitou pracovní náplň, která zahrnuje klasickou administrativní práci i řešení různorodých úkolů.
Asistentské práce a zodpovědnost za úkoly zadané jednatelem společnosti.
Organizace a správa kalendáře jednatele.
Práce s interním systémem společnost, elektronická evidence dokumentů a smluv.
Zajišťování chodu kanceláře, udržování pořádku, objednávání kancelářských a hygienických potřeb, občerstvení s přípravou zasedací místnosti pro jednání.
Vyřizování tel. hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, přijímaní návštěv.
Komunikace se správou budovy, úklidovou firmou, poskytovatelem datových služeb, s pojišťovnami.
Zajišťování květin a darů pro klienty, objednávání kurýrních služeb a přepravy.
Zpracování příchozí a odchozí pošty.
Správa vozového parku.
Archivace dokumentů, zpracování příchozích faktur a komunikace s účetní.
Podpora při náboru nových zaměstnanců s přípravou souvisejících dokumentů.
Evidence firemních pokladen s drobnou hotovostí.
Co požadujeme:
Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dochvilnost.
Komunikaci na úrovni a příjemné vystupování.
Schopnost umět si práci zorganizovat a poradit si v každé situaci.
Dobrou znalost práce s počítačem, Excel, Word a práce se sdílenými dokumenty (Google Docs).
Zkušenost na obdobné pozici výhodou.
Anglický jazyk na komunikativní úrovní.
Co nabízíme:
Přátelský a usměvavý kolektiv, ve kterém si navzájem pomáháme a radíme.
Příjemné pracovní prostředí v klidné lokalitě Prahy 6 se spoustou služeb v blízkém okolí. Tramvajová zastávka navíc přímo před vchodem.
Drobné občerstvení na pracovišti.
Pevnou pracovní dobu.
Firemní akce.
Odpovídající finanční ohodnocení s možností růstu.
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete motivační dopis, ve kterém uveďte, proč právě v naší společnosti, na této pozici, chcete pracovat. Těšíme se!
Informace o pozici
- Společnost
- FAMEDIA Group, s.r.o.
- Adresa
- Bělohorská 245/71, Praha – Břevnov
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 35 000 – 40 000 Kč / měsíc
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Marketing, Média, reklama a PR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Asistent v médiích, reklamě, PR, Office Manager, Recepční, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.