Kolega/kolegyně do obchodního týmu

Společnost Kimberly Clark, s.r.o. působící na trhu inkontinenčních produktů značky Depend® hledá nového kolegu nebo novou kolegyni. Kimberly Clark je podle průzkumů hodnocena jako inovativní společnost, která ráda oslavuje dosažené výsledky, ale zároveň se dívá dopředu. Patří mezi seriózní partnery na českém a slovenském trhu a je na to náležitě hrdá. Na území CZ&SK působí sehraný tým o 35 lidech a právě teď hledáme do týmu Adult Care nového kolegu nebo kolegyni, který/rá převezmou zákazníky v následujícím regionu:

  • Beroun, Příbram, Tábor, Pelhřimov, České Budějovice, Jindřichův Hradec - (hledáme OZ na trvalý pracovní poměr)

Co pozice obchodního zástupce obnáší:

  • Vaším základním úkolem bude navštěvovat zákazníky, mezi které patří domovy se sociální péčí, praktičtí lékaři, gynekologové, urologové a lékárny. (K dispozici dostanete databázi kontaktů.) U těchto zákazníků budete zodpovídat za prodeje a servis spojený s naším obchodováním.
  • Budete v běžném kontaktu s řediteli institucí, lékaři a lékárníky, proto od Vás očekáváme kvalitní prodejní dovednosti. Stanete se pro své zákazníky nejen obchodním partnerem, ale i přítelem a kamarádem.
  • Při plánování prodejních aktivit si budete sami určovat strategii, která bude v souladu s nastavenými pravidly společnosti a namotivuje zákazníka k vzájemné spolupráci.
  • Rádi se prezentujeme na veřejnosti, proto počítejte s osobní účastí na odborných seminářích a celorepublikových konferencích.
  • Až se u nás rozkoukáte, můžete se podílet na zaškolování personálu soc. služeb, samostatně si pořádat regionální semináře a přicházet s nápady, jak zákazníky dále motivovat.
  • Za svou práci v terénu se budete zodpovídat přímému nadřízenému – Team Leaderovi, který bude mít na starosti Váš rozvoj.

Co tato pozice vyžaduje z Vaší strany:

  • Máme rádi čísla, na jejichž základě si určujeme reálné cíle. Budete proto potřebovat analytického ducha.
  • Dále samozřejmě zodpovědný přístup. Musíme vědět, že si navzájem věříme a naše slovo platí. Současně musíme vědět, že budete „kopat za tým“ a naladíte se na hledání řešení citlivého tématu našich zákazníků.
  • Pokud nemáte zkušenosti z obchodní oblasti, naučíme Vás to. Nepůjde to ale bez Vaší chuti pátrat po informacích, ochoty vnímat, učit se a naslouchat ostatním.
  • Pokud máte zapálení v oblasti zdravotnictví nebo sociálních služeb, rádi Vás uvítáme i jako čerstvého absolventa hledajícího svou první pracovní zkušenost.
  • Nezbytná je i příjemná a efektivní komunikace.
  • Neobejdete se bez notné dávky empatie, kterou využijete hlavně při kontaktu s koncovým klientem, který ve svém životě řeší citlivé téma. Naším cílem je mu v přátelském duchu poradit a pomoct.
  • Hodit se Vám bude i dobrá organizace času a práce.
  • Nutná je znalost MC Office – (základní vzorce v Excelu, Microsoft Outlook a PowerPoint)
  • Potřebujeme, aby jste byl/a aktivní řidič / řidička (nájezd cca 3 000 km/ měsíčně).
  • Co nesmíme zapomenout zmínit, je k obchodování nepostradatelný tah na branku.

Co Vám nabídneme my:

  • Team Leadera, který Vám poskytne dostatek volnosti. Stačí si společně stanovit cíl a cesta, kterou k němu dorazíte, už je na Vás. Současně Vám Team Leader bude vždycky připraven podat pomocnou ruku.
  • Široké území, na kterém se můžete realizovat. Různorodou práci a denní plán nastavený podle toho, jak si naplánujete skladbu zákazníků.
  • Kdykoli si vyslechneme Váš názor a pokud bude zapadat do naší vize, zrealizujeme ho.
  • Pro odborné informace a obchodní rady budete mít vždy k dispozici kolegu na telefonu a nepostradatelnou pomocí se Vám stanou i zkušenosti našeho interního mentora a ostatních kolegů.
  • Přijdete-li s nápadem, jak naši společnou práci vylepšit, dáme hlavy dohromady a vymyslíme, jak ho implementovat.

Benefity:

  • mobilní telefon, notebook
  • příspěvek na stravování
  • služební auto – hybridního typu i k soukromým km vč. zahraničí
  • týden dovolené navíc
  • 4 dny Sick days
  • přátelský kolektiv, který se na tebe už těší
  • nástup možný dle dohody

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis. Rádi Vás osobně poznáme na výběrovém řízení, kde můžete získat více informací. O jeho průběhu Vás budeme informovat.


Informace o pozici

Společnost
AGENTOM ALFA s.r.o.
Adresa
Jihočeský kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Prodej a obchod, Farmacie, Obchodní zástupce, Farmaceutický reprezentant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

AGENTOM ALFA s.r.o., Adriana Chaloupková