Naším posláním v MyQ je vytvářet řešení, která usnadňují používání a správu složitých tiskových prostředí na denní bázi. Šetří čas, energii, materiál, peníze a vytváří uživatelsky příjemné prostředí pro každého zákazníka.

Jsme globální společnost, která slouží zákazníkům ze soukromého i veřejného sektoru všech velikostí.
Kanceláře MyQ se nacházejí v Praze, s pobočkami v Rakousku, Velké Británii, Dubaji, USA a Německu. Díky naší partnerské sítí působíme v globálním měřítku po celém světě.

Technická podpora s angličtinou

Máš zájem o technickou pozici a spolupráci na mezinárodních projektech?


MyQ je mezinárodní IT firma s centrálou na pražské Harfě. Již 15. rokem vyvíjíme unikátní software pro chytrou správu tisku, kopírování a skenování. Šetříme lidem to nejcennější – jejich čas. V Čechách náš software využívá například Ministerstvo vnitra, Filozofická fakulta UK, ČSSZ nebo společnosti jako Metrostav a PPF.

Nyní hledáme nového profesionála do našeho 5ti členného týmu, který bude poskytovat konzultace a technickou podporu našim partnerům a zákazníkům.

Jak by vypadal tvůj běžný den?

· Řešení technických problémů a prevence jejich opakování

· Každodenní komunikace se zákazníky (telefon, email, helpdesk systém)

· Spolupráce na přípravě dokumentace - manuálu, produktových brožur, znalostní databáze

· Implementace produktu na straně zákazníka v koordinaci s partnerem a prodejním týmem

· Dokumentace – správa znalostní báze a dalších podpůrných dokumentů

· Simulace prostředí při řešení problémů a zákazníka

Jsi ideální kandidát/ka? Pak bys měl/a být:

· Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, vzdělání technického směru výhodou

· Zákaznicky orientovaný a ochotný pomoci

· Technicky zdatný a schopný stanovovat priority

· Flexibilní a schopný se rychle učit

· Soběstačný, ale vycházíš v týmu

· Spolehlivý a schopný pracovat s vysokou mírou odpovědnosti

· Loajální a diskrétní

Co bys měl/a znát, aby se Ti na pozici dobře pracovalo:

· Základní znalost IT a síťové infrastruktury

· Základy administrace MS Windows serverů

· Pokročilou znalost správy serverů MS Windows, OS pracovních stanic (MS i Apple)

· Pokročilou znalost virtualizačního SW

· Znalost SQL a databází

· Technické vzdělání, VŠ nebo SŠ

· Plynule komunikovat v angličtině

· Bonusem jsou předchozí zkušenosti s tiskovým řešením

Na oplátku nabízíme:

· Moderní kanceláře v těsném sousedství obchodního centra a v blízkosti stanice metra a tramvaje

· Příspěvek na stravné

· Pravidelné týmové a rodinné akce

· Možnost zlepšovat si angličtinu na firemních kurzech

· Smlouva na dobu neurčitou (pracovní poměr na plný úvazek )

· Neomezenou placená dovolená

· Špičkový notebook a dva monitory na vašem stole

· A mnohem více (multisport karta, home office, sick days, nastavitelné stoly v kanceláři, dog friendly kanceláře, občerstvení na pracovišti, parkovací místo pro auto nebo kolo:))

· Placené konference a prostor pro sebevzdělávání

Líbí se Ti naše nabídka a chtěl/a by ses k nám přidat?

Pošli své CV nebo odkaz na linkedin.com a my se Ti ozveme:)


Informace o pozici

Společnost
MyQ, spol. s r.o.
Adresa
Českomoravská 2420/15, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Výborná) nebo Čeština (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 50 000 – 70 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Dog-friendly office
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, IT konzultant, Pracovník help desku, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny


MyQ, spol. s r.o., Nikol Kaprová