ISS International Czech Republic s.r.o. je součástí společnosti ISS Group, která byla založena v dánské Kodani v roce 1901 a dnes je nejvýznamnějším světovým dodavatelem v oblasti Facility Management Services a globálním lídrem v oblasti Integrovaných Facility služeb.
ISS charakterizují mnoholeté zkušenosti vyvíjením nových metod a technologií, stejně jako vysoká úroveň řízení služeb v celém jejich spektru. V České republice ISS působí od roku 1996, ISS International s.r.o. byla založena v roce 2020 a je více rodinného typu.
Neustále rozšiřujeme náš kolektiv a hledáme ty z Vás, kteří chtějí a dokážou být součástí zvyšování výkonu a celkového růstu firmy. Věříme v sílu týmové práce. V lidském přístupu vidíme největší potenciál firmy. Skvělých výsledků dosahujeme právě proto, že naše týmy jsou profesionální, drží při sobě, spolupracují a podílí se na rozvoji společnosti ale i každého z nás.
Účetní pro mezinárodní společnost
Do našeho týmu v ISS International Czech republic, s.r.o. hledáme kolegu/kolegyni na pozici Účetní.
Náplň práce
- vedení a zpracovávání finančního účetnictví,
- zpracovávání přijatých a vystavených faktur, bankovních výpisů,
- kontrola, evidence a správa přijatých a vystavených faktur,
- zadávání bankovních příkazů, kontrola a párovaní plateb,
- spravování měsíční a roční účetní uzávěrky,
- spolupráce a komunikace s auditory, daňovými poradci,
- vedení evidence majetku,
- příprava DPH přiznání.
Co od Vás očekáváme
- znalost české účtované legislativy a účetní osnovy,
- znalost AJ alespoň na úrovni B1,
- zkušenosti se správou pohledávek, dobrá orientace ve finančních výkazech,
- dobrá znalost práce s programem MS Office/Excel,
- SS/VŠ vzdělání ekonomického směru,
- nástup ASAP.
Co Vám můžeme nabídnout
- 5 týdnů dovolené,
- 3 sickdays,
- příspěvek na penzijní pojištění - po roce ve firmě,
- možnost zajištění Multisport Benefit karty,
- občasnou práci z domova,
- cafeterie - po roce ve firmě.
Informace o pozici
- Společnost
- ISS International Czech Republic s.r.o.
- Adresa
- V parku 2308/8, Praha – Chodov
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Finanční účetní, Finanční specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.