Společnost ModusLink je mezinárodní koncern s 20 pobočkami v 10 zemích světa. V České republice působíme od roku 2005. Našim zákazníkům poskytujeme komplexní řešení služeb v rámci Supply Chain (kompletace a balení výrobků, skladování, zásobování a celkový logistický cyklus pro velké mezinárodní společnosti z oblasti IT a FMCG).

Zákaznický servis PO-PÁ 13:00 - 17:00 z domova

Co vás čeká

Hledáme dlouhodobou on-line podporu pro našeho významného zákazníka. Životopis zasílejte prosím v angličtině.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Nutná bude aktivní znalost angličtiny pro práci v systémech a komunikaci s manažerkou a týmem, kteří pracují v Holandsku.

Výhodou bude, pokud budete umět

Zkušenost s MS Office (Outlook, Teams)

Co vám můžeme nabídnout

Nabízíme dlouhodobou práci z domova na 4 hodiny denně, kterou po zaučení lehce zvládnete.


Informace o pozici

Společnost
ModusLink Czech Republic s.r.o.
Adresa
Tuřanka 1312/106, Brno – Slatina
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 235 Kč / hodina
Zařazeno: Zákaznický servis, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Brigáda
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Datum práce
Datum práce: 1.4.2023 – 29.3.2024
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Pozice je vhodná i pro důchodce.