Amelie z. s. - psychosociální pomoc pro onkologicky nemocné a jejich blízké
Aktivizační a administrativní pracovník
Amelie nabízí již od roku 2006 psychosociální pomoc pro každého, koho zaskočila onkologická nemoc, osobně nebo v blízkém okolí. Nabízíme možnost bezplatné pomoci odborníků i lidí s podobnými zkušenostmi v překonávání vážné nemoci.
Nyní hledáme novou kolegyni či kolegu na pracovní pozici administrativní a sociální práce na poloviční úvazek.
Nástup možný od května 2023 či dle dohody.
Co Vás čeká:
Práce s onkologicky nemocnými a jejich blízkými v sociální službě - Sociálně aktivizační služba pro seniory a zdravotně postižené – v Centru Amelie Praha. Spolupráce v týmu při plánování a realizaci aktivit, jejich administrace i samostatné vedení aktivit pro klienty, dle svých dovedností a preferencí.
Vyřizování agendy spojené s chodem Amelie – pošta, telefonáty, vyplňování údajů do smluv a prezenčních listin, správa tabulek, jejich aktualizace a doplňování, práce s kalendářem Google a další administrativní činnosti.
Spolupráce na dalších projektech a možnost realizace vlastních nápadů (například benefičních akcí) a dalšího rozvoje ve zdravotně sociální oblasti.
Požadavky:
- Vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. jako pracovník v sociálních službách.
- Prokazatelná počítačová gramotnost v rozsahu práce s kancelářskými programy (MS-Office, Google Workspace). MS Excel minimálně na úrovni používání vzorců, filtrů atd.
- Organizační dovednosti, schopnost řízení vlastního času.
- Motivace k práci s cílovou skupinou Amelie, z.s.
- Zkušenost s prací v sociálních či zdravotních službách či s dobrovolníky výhodou.
Nabízíme:
- Práci, která má smysl, v rozsahu 0,5 úvazku
- Zázemí Centra Amelie v Praze, ale i možnost občasného home office
- Neformální příjemné prostředí neziskové organizace
- Práci s týmem odborníků ve stabilní a zavedené organizaci - pomáháme již 17 let
- Interní vzdělávání a rozvoj
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, zašlete nám v odpovědi na tento inzerát svůj životopis a také motivační dopis.
V dopise uveďte, zda a jakou máte zkušenost s cílovou skupinou a s prací v sociálních službách a administrativě. Budeme také rádi, když nám sdělíte, proč máte o nabízenou pozici zájem. Děkujeme a těšíme se na shledání.
Amelie, z.s., Šaldova 337/15, Praha 8 – Karlín, www.amelie-zs.cz
Informace o pozici
- Společnost
- Amelie, z.s.
- Adresa
- Šaldova 337/15, Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
- Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá)
- Plat
- Plat: 13 000 Kč / měsíc
- Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
- Zařazeno: Administrativa, Zdravotnictví a sociální péče, Administrativní pracovník, Sociální pracovník
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
- Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Pozice je vhodná i pro důchodce.