Amelie z. s. - psychosociální pomoc pro onkologicky nemocné a jejich blízké

Aktivizační a administrativní pracovník

 Amelie nabízí již od roku 2006 psychosociální pomoc pro každého, koho zaskočila onkologická nemoc, osobně nebo v blízkém okolí. Nabízíme možnost bezplatné pomoci odborníků i lidí s podobnými zkušenostmi v překonávání vážné nemoci.

Nyní hledáme novou kolegyni či kolegu na pracovní pozici administrativní a sociální práce na poloviční úvazek.

Nástup možný od května 2023 či dle dohody.

Co Vás čeká:

Práce s onkologicky nemocnými a jejich blízkými v sociální službě - Sociálně aktivizační služba pro seniory a zdravotně postižené – v Centru Amelie Praha. Spolupráce v týmu při plánování a realizaci aktivit, jejich administrace i samostatné vedení aktivit pro klienty, dle svých dovedností a preferencí.

Vyřizování agendy spojené s chodem Amelie – pošta, telefonáty, vyplňování údajů do smluv a prezenčních listin, správa tabulek, jejich aktualizace a doplňování, práce s kalendářem Google a další administrativní činnosti.

Spolupráce na dalších projektech a možnost realizace vlastních nápadů (například benefičních akcí) a dalšího rozvoje ve zdravotně sociální oblasti.

Požadavky:

  • Vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. jako pracovník v sociálních službách.
  • Prokazatelná počítačová gramotnost v rozsahu práce s kancelářskými programy (MS-Office, Google Workspace). MS Excel minimálně na úrovni používání vzorců, filtrů atd.
  • Organizační dovednosti, schopnost řízení vlastního času.
  • Motivace k práci s cílovou skupinou Amelie, z.s.
  • Zkušenost s prací v sociálních či zdravotních službách či s dobrovolníky výhodou.

Nabízíme:

  • Práci, která má smysl, v rozsahu 0,5 úvazku
  • Zázemí Centra Amelie v Praze, ale i možnost občasného home office
  • Neformální příjemné prostředí neziskové organizace
  • Práci s týmem odborníků ve stabilní a zavedené organizaci - pomáháme již 17 let
  • Interní vzdělávání a rozvoj

Pokud máte o nabízenou pozici zájem, zašlete nám v odpovědi na tento inzerát svůj životopis a také motivační dopis.

V dopise uveďte, zda a jakou máte zkušenost s cílovou skupinou a s prací v sociálních službách a administrativě. Budeme také rádi, když nám sdělíte, proč máte o nabízenou pozici zájem. Děkujeme a těšíme se na shledání.

Amelie, z.s., Šaldova 337/15, Praha 8 – Karlín, www.amelie-zs.cz


Informace o pozici

Společnost
Amelie, z.s.
Adresa
Šaldova 337/15, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá)
Plat
Plat: 13 000 Kč / měsíc
Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Zdravotnictví a sociální péče, Administrativní pracovník, Sociální pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Pozice je vhodná i pro důchodce.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.