Agentom Alfa, fullservis agency

Sales and Operations Junior Manager CZ & SK

Pro našeho významného klienta – společnost Kimberly Clark, s.r.o. - výrobce značek Kleenex, Kotex, Lidie, Huggies, Depend - hledáme vhodného kandidáta na pozici

Sales and Operations Junior Manager CZ & SK

Popis pracovní pozice

Jedná se o regionální pozici pro Českou a Slovenskou republiku, která má primárně na starosti finanční podporu obchodního a marketingového oddělení ve dvou obchodních divizích. Zabývá se správou nákladů, reportingem a pricingem.

Hlavní zodpovědnosti

  • Správa finančních dokladů, zpracování faktur, tvorba podkladů pro zákaznické dobropisy
  • Tvorba a kontrola podkladů pro finanční plány a forecasty
  • Správa trade budgetu pro zákazníky, vystavování objednávek na služby
  • Nastavování obratových bonusů a kompenzací distributorů a jejich měsíční vyhodnocení
  • Nastavování ceníkových, dlouhodobých a krátkodobých cen v systému SAP
  • Správa logistických informací
  • Komunikace s lokálním týmem a s týmy v Evropě (finanční účtárna, credit controlling, zákaznický servis, interní audit, pricing)
  • Využívání systému SAP včetně finančních funkcí
  • Komunikace se zákazníky ohledně finanční podpory obou divizí
  • Zpracování požadavků klíčových manažerů obou divizí ve finanční oblasti
  • Analytická podpora managementu a office týmu
  • Pravidelné meetingy v rámci společnosti

Kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání (finanční nebo ekonomický směr výhodou)
  • Velmi pokročilá znalost Excelu (používání funkcí, tvorba a práce s kontingenčními tabulkami)
  • Pokročilá znalost Anglického jazyka podmínkou
  • Znalost práce v systému SAP výhodou
  • Zkušenost v oblasti financí a účetnictví výhodou

Osobností charakteristika

  • Pečlivost a přesnost
  • Schopnost samostatného rozhodování a akceptace vysoké zodpovědnosti
  • Odolnost vůči stresu, asertivita a schopnost prioritizovat
  • Ochota učit se nové věci a přicházet s novými nápady

Nabízíme

  • Zázemí v úspěšné a dynamické zahraniční společnosti
  • Zajímavou a samostatnou práci v mladém kolektivu
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Notebook a telefon
  • Zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, možnost nákupu výrobků společnosti za zvýhodněné ceny, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick days)
  • Pracoviště Praha 9 / částečně home office
  • Nástup možný ihned

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní strukturovaný životopis společně s fotografií.


Informace o pozici

Společnost
AGENTOM ALFA s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Fakturant/fakturantka, Financial Controller, Project Manager, Referent, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

AGENTOM ALFA s.r.o., Adriana Chaloupková