Agentom Alfa, fullservis agency
Sales and Operations Junior Manager CZ & SK
Pro našeho významného klienta – společnost Kimberly Clark, s.r.o. - výrobce značek Kleenex, Kotex, Lidie, Huggies, Depend - hledáme vhodného kandidáta na pozici
Sales and Operations Junior Manager CZ & SK
Popis pracovní pozice
Jedná se o regionální pozici pro Českou a Slovenskou republiku, která má primárně na starosti finanční podporu obchodního a marketingového oddělení ve dvou obchodních divizích. Zabývá se správou nákladů, reportingem a pricingem.
Hlavní zodpovědnosti
- Správa finančních dokladů, zpracování faktur, tvorba podkladů pro zákaznické dobropisy
- Tvorba a kontrola podkladů pro finanční plány a forecasty
- Správa trade budgetu pro zákazníky, vystavování objednávek na služby
- Nastavování obratových bonusů a kompenzací distributorů a jejich měsíční vyhodnocení
- Nastavování ceníkových, dlouhodobých a krátkodobých cen v systému SAP
- Správa logistických informací
- Komunikace s lokálním týmem a s týmy v Evropě (finanční účtárna, credit controlling, zákaznický servis, interní audit, pricing)
- Využívání systému SAP včetně finančních funkcí
- Komunikace se zákazníky ohledně finanční podpory obou divizí
- Zpracování požadavků klíčových manažerů obou divizí ve finanční oblasti
- Analytická podpora managementu a office týmu
- Pravidelné meetingy v rámci společnosti
Kvalifikace
- SŠ/VŠ vzdělání (finanční nebo ekonomický směr výhodou)
- Velmi pokročilá znalost Excelu (používání funkcí, tvorba a práce s kontingenčními tabulkami)
- Pokročilá znalost Anglického jazyka podmínkou
- Znalost práce v systému SAP výhodou
- Zkušenost v oblasti financí a účetnictví výhodou
Osobností charakteristika
- Pečlivost a přesnost
- Schopnost samostatného rozhodování a akceptace vysoké zodpovědnosti
- Odolnost vůči stresu, asertivita a schopnost prioritizovat
- Ochota učit se nové věci a přicházet s novými nápady
Nabízíme
- Zázemí v úspěšné a dynamické zahraniční společnosti
- Zajímavou a samostatnou práci v mladém kolektivu
- Odpovídající platové ohodnocení
- Notebook a telefon
- Zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, možnost nákupu výrobků společnosti za zvýhodněné ceny, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick days)
- Pracoviště Praha 9 / částečně home office
- Nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní strukturovaný životopis společně s fotografií.
Informace o pozici
- Společnost
- AGENTOM ALFA s.r.o.
- Adresa
- Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Fakturant/fakturantka, Financial Controller, Project Manager, Referent, Finanční specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel