Chcete se podílet na vzrušujícím růstu úspěšného českého fintech start-upu?
Hledáme šikovného kolegu pro náš klientský support pro fintech internetovou a mobilní aplikaci v oblasti investování a tradingu, která má jen v České Republice tisíce aktivních členů. Po úspěšném vstupu na pět mezinárodních trhů expandujeme dále a neustále rozvíjíme naše produktové portfolio a služby.
Komunikace se zákazníky probíhá v češtině a angličtině. Jelikož se naši zákazníci nacházejí i v USA a dalších časových pásmech, jedná se provoz krátký-dlouhý týden.
Není potřeba mít obchodní znalosti (avšak jsou bonusem), do všeho Vás důkladně zaškolíme.
Kdo jsme?
Jsme tým zkušených programátorů a traderů, kteří před lety spojili síly a vyvinuly TradeStreet. Aplikaci, která na základě umělé inteligence a analýze milionů dat, pomáhá investorům a traderům poodkrývat neobvyklé aktivity na kapitálových trzích. Zpětná vazba na naše produkty je excelentní a našemu silnému růstu potřebujeme uzpůsobit firemní organizaci.
To vytváří spoustu nových příležitostí pro Váš rozvoj a růst takovou rychlostí, jakou roste náš startup samotný.
Co vás čeká?
Vaše práce bude obnášet následující činnosti:
- zajištění zákaznické podpory našich klientů z různých koutů světa - komunikace převážně v angličtině
- zaškolení do základů tradingu a investování v akciích a dalších instrumentech
- vyřizování e-mailů a on-line chatu v moderních nástrojích
- další drobná administrativa
Zároveň budete pracovat v našem systému TradeStreet, do kterého Vás pečlivě zaškolíme.
Není potřeba mít zkušenosti s obchodováním nebo investováním. Do všeho vás zaškolíme.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít
Velmi důležitý je pro nás kladný vztah k lidem, komunikace s našimi klienty je pro nás klíčová a jejich spokojenost je hlavní činnost Vaší práce.
Požadujeme Angličtinu na vysoké úrovni. Působíme aktuálně v 25 zemích a dále rosteme, takže veškerá komunikace probíhá v angličtině.
Dále požadujeme pečlivost, plnění cílů a dotahování věcí do zdárného konce.
Velmi důležitá je samostatnost a vlastní iniciativa.
Požadujeme min. maturitní vzdělání.
Co vám můžeme nabídnout
Být součástí moderního, mezinárodního Fintech startupu, který se rozrůstá do celého světa. Úvod do světa financí, tradingu, akcií a investicí od velmi zkušených obchodníků a investorů. Být součástí vzniku něčeho nového, vzrušujícího, což ale zároveň již funguje a má opravdu skvělou zpětnou vazbu od zákazníků.
Budete pracovat v mladém kolektivu.
Moderní kanceláře City Center v srdci Českých Budějovicích vedle Budvar Arény.
K dispozici dostanete firemní notebook.
Budeme se těšit na Váš zaslaný životopis včetně motivačního dopisu s popisem rolí Vašich původních pozic a zkušeností.
Nástup nejlépe ihned.
Informace o pozici
- Společnost
- Viral Media spol. s r.o.
- Adresa
- České Budějovice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá) nebo Španělština (Pokročilá)
- Plat
- Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Pracovní oblečení
- Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Obchodní asistent, Pracovník help desku, Pracovník back office, Pracovník front office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel