Chcete se podílet na vzrušujícím růstu úspěšného českého fintech start-upu?

Hledáme šikovného kolegu pro náš klientský support pro fintech internetovou a mobilní aplikaci v oblasti investování a tradingu, která má jen v České Republice tisíce aktivních členů. Po úspěšném vstupu na pět mezinárodních trhů expandujeme dále a neustále rozvíjíme naše produktové portfolio a služby.

Komunikace se zákazníky probíhá v češtině a angličtině. Jelikož se naši zákazníci nacházejí i v USA a dalších časových pásmech, jedná se provoz krátký-dlouhý týden.

Není potřeba mít obchodní znalosti (avšak jsou bonusem), do všeho Vás důkladně zaškolíme.


Kdo jsme?

Jsme tým zkušených programátorů a traderů, kteří před lety spojili síly a vyvinuly TradeStreet. Aplikaci, která na základě umělé inteligence a analýze milionů dat, pomáhá investorům a traderům poodkrývat neobvyklé aktivity na kapitálových trzích. Zpětná vazba na naše produkty je excelentní a našemu silnému růstu potřebujeme uzpůsobit firemní organizaci.

To vytváří spoustu nových příležitostí pro Váš rozvoj a růst takovou rychlostí, jakou roste náš startup samotný.

Co vás čeká?

Vaše práce bude obnášet následující činnosti:

  • zajištění zákaznické podpory našich klientů z různých koutů světa - komunikace převážně v angličtině
  • zaškolení do základů tradingu a investování v akciích a dalších instrumentech
  • vyřizování e-mailů a on-line chatu v moderních nástrojích
  • další drobná administrativa

Zároveň budete pracovat v našem systému TradeStreet, do kterého Vás pečlivě zaškolíme.

Není potřeba mít zkušenosti s obchodováním nebo investováním. Do všeho vás zaškolíme.


Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít

Velmi důležitý je pro nás kladný vztah k lidem, komunikace s našimi klienty je pro nás klíčová a jejich spokojenost je hlavní činnost Vaší práce.

Požadujeme Angličtinu na vysoké úrovni. Působíme aktuálně v 25 zemích a dále rosteme, takže veškerá komunikace probíhá v angličtině.

Dále požadujeme pečlivost, plnění cílů a dotahování věcí do zdárného konce.

Velmi důležitá je samostatnost a vlastní iniciativa.

Požadujeme min. maturitní vzdělání.

Co vám můžeme nabídnout

Být součástí moderního, mezinárodního Fintech startupu, který se rozrůstá do celého světa. Úvod do světa financí, tradingu, akcií a investicí od velmi zkušených obchodníků a investorů. Být součástí vzniku něčeho nového, vzrušujícího, což ale zároveň již funguje a má opravdu skvělou zpětnou vazbu od zákazníků.

Budete pracovat v mladém kolektivu.

Moderní kanceláře City Center v srdci Českých Budějovicích vedle Budvar Arény.

K dispozici dostanete firemní notebook.

Budeme se těšit na Váš zaslaný životopis včetně motivačního dopisu s popisem rolí Vašich původních pozic a zkušeností.

Nástup nejlépe ihned.


Informace o pozici

Společnost
Viral Media spol. s r.o.
Adresa
České Budějovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá) nebo Španělština (Pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Pracovní oblečení
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Obchodní asistent, Pracovník help desku, Pracovník back office, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Viral Media spol. s r.o., Martina Chudomelová