PFM-Service s.r.o.

Hledáte práci na pozici facility manager/ka a máte dokonalý přehled v oblasti správy nemovitostí? Pak vás bude zajímat volná pozice v naší firmě PFM-Service s.r.o., kde již patnáctým rokem provádíme služby facility managementu zahrnují údržbu objektů, klientské úpravy, identifikaci a řízení dodavatelů, služeb a IT podporu. Navrhujeme také řešení pro zefektivnění nebo outsourcing provozu průmyslového, skladového, administrativního či rezidenčního objektu, případně na míru přímo pro klienta. Našimi VIP klienty jsou například firmy jako RedHat, Technologický Park Brno, Zebra atd. Teď ale nastal čas na rozvoj. Najdeme mezi vámi zkušeného/nou facility manažera/ku, který/á nám pomůže neustále zlepšovat kvalitu našich služeb?

Co bude vaší náplní práce?

  • Přehled o hlavních projektech týkajících se budov a jejich technologií.
  • Zajištění revizí a servisů na svěřených objektech.
  • Provádět ověřování smluv týkajících se servisních služeb, technických služeb a outsourcingu.
  • Reportování managementu o průběhu stavebních prací, nájmu, pronájmu, servisních prací a zabezpečení.
  • Vedení technických auditů a kontrol v souladu s právními předpisy.
  • Následovat nové právní předpisy.
  • Plánování, organizování, vedení a udávání směru týmu údržby.
  • Nastavit, monitorovat a revidovat klíčové ukazatele výkonnosti oddělení (KPI).
  • Sledování průběhu projektů.
  • Vnitřní a vnější setkávání s dodavateli, auditory a zákazníky.
  • Vedení a motivace zaměstnanců k neustálému zlepšování.
  • Energetika, optimalizace provozu objektů.
  • Vyhodnocování provozních nákladů.
  • Organizace PO a BOZP, environmentální problematika.
  • Organizace a účast na výběrových řízeních na subdodávky.
  • Řízení ISO dokumentace.

Určitě se přihlaste, pokud:

  • Máte zkušenosti na pozici facility manager/ka s prokazatelnými výsledky.
  • Máte SŠ/VŠ vzdělání technického (nejlépe stavebního) směru nebo TZB, elektro.
  • Znalost problematiky TZB , ZTI.
  • Chápete, že úspěch našeho podnikání stojí na vašem vlastním úspěchu – vaše výsledky dávají práci kolegům ve firmě.
  • Máte příjemné a profesionální vystupování.
  • Dokáže si sami naplánovat svůj pracovní den.
  • Jste vytrvalí a máte férové jednání, hledáte řešení.
  • Vlastníte ŘP sk. B a jste aktivním řidičem.

Co za to kromě mzdy?

  • Řešení reálných problémů a reálného businessu.
  • Tým odborníků, který je Vám vždy k ruce.
  • Osobní seberozvoj v podobě vzdělávání/školení.
  • Místo, kde platí: když méně je více, otevřený mindset, pochopení lidské přirozenosti, zdravý feedback.
  • Notebook a mobil.
  • Dobré jméno u partnerů a zákazníků - budete znát jejich firemní potřeby a vědět, jak je naplnit.
  • Lepší pocit ze svého pracovního dne - budete pracovat tam, kde si toho budou vážit.

Nástup po dohodě. Při zaslání životopisu a průvodního textu prosíme i o fotografii a pár neformálních řádků o Vás.


Informace o pozici

Společnost
PFM-service s.r.o.
Adresa
Purkyňova 71/99, Brno – Královo Pole
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office
Zařazeno: Elektrotechnika a energetika, Stavebnictví a reality, Project Manager, Revizní technik, Technický ředitel/manažer, Facility Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel