iPodnik poskytuje IT zázemí středním a malým firmám prostřednictvím datového centra a cloudových technologií. Společnost vznikla v roce 2009 a v současné době poskytuje služby více než 3 500 společnostem z oblasti obchodu, e-shopů, kamenných obchodů, výroby, služeb a zdravotnictví.

CLOUD business specialist / consultant

Máš-li představu, že tě bude živit IT, tak věř, že CLOUDové služby je ta nejperspektivnější podmnožina IT, která aktuálně zažívá maximální boom.
Vyhýbáš-li se obchodním rolím, protože tě někdo bude nutit „prodávat“? Přestaň se bát, vystup ze své komfortní zóny a poslechni si od naší obchodní ředitelky, jak se dělá obchod s grácií a jak naplňující je zpětná vazba nadšeného zákazníka, kterému tvá služba zlepšuje každý jeho den.


Kdo jsme?

Firma s unikátním know-how v oblasti CLOUDových služeb, které důvěřuje přes 3 400 menších a středních firem a 16 000 uživatelů. I při takovémto počtu zákazníků jsme stále ještě kompaktní tým cca 35 lidí, kteří si snaží vyjít vstříc a chápou, že žádný učený z „cloudu“ nespadnul. Jsme připraveni předat ti neformálně i systematicky vše co umíme tak, abys už o žádné jiné práci nikdy nepřemýšlel.

Portfolio našich služeb přesahuje rámec pravidelného odběru „výpočetního výkonu“ přikrytého maximálními bezpečnostními opatřeními. Našim zákazníkům nabízíme konzultativní služby, jak přejít od interně řešeného IT k plně CLOUDifikované firmě. V návaznosti na to pak i cestu, jak si na “dva kliky” zobrazit automatizované reporty, nebo co vše získá tím, když se nechá dobře zaškolit na služby Microsoft 365.

A tím se dostávám k tomu, proč máme start-upovou kulturu a promujeme pozici na tomto serveru. Protože právě pro oblast reportingů a pokročilých “public CLOUD” řešení jsme založili dvě nové firmy – BYTECA a 4Cloud. Dohromady se společnosti iPodnik tvoříme skupinu s názvem Petr Pilin (náš majitel a zakladatel) Cloud Holding. Tzn., přibíhání mezi firmami, je vítané 😊.


Nabízíme možnost nástupu na pozici: CLOUD business specialisty/konzultanta
Pozici designujeme v rámci obchodně-marketingového týmu 5ti lidí tak, aby zahrnovala celkový průřez činnostmi obchodně zaměřeného specialisty a dala ti tak šanci poznat kouzlo obchodní role v širším přesahu. Co ti nakonec nejvíce sedne, se uvidí.
 
Co tě čeká?

V počátku spolupráce ti kolegové vysvětlí, na co vše je třeba se zákazníka vyptat, abys mu pak dokázal popsat technické možnosti vhodné právě pro jeho potřebu a velikost.

Ve spolupráci s marketingem se můžeš podílet na kreativním zpracování obchodní argumentace a benefitů, které s sebou CLOUDifikace zákaznického prostředí nese.

Obchodní ředitelka ti názorně ukáže, z jakých činností se skládá práce obchodně-marketingového týmu. Projdeš si tak celým pomyslným kruhem získání zákazníka, realizace služby, předání služby, průběžné zpětné vazby na kvalitu a péči, rozvojem zákazníka a jeho udržením.

Během adaptace se seznámíš s kolegy z oddělení Operations, kteří ti nasdílí svoje pracovní postupy proto, abys měl jasnou představu, co se děje od „podpisu objednávky“ až do momentu nepřetržitého porvou a podpory našich služeb. Díky tomu ti bude jasné, že to nějakou „kačku“ musí stát a budeš to schopný vysvětlit i zákazníkům. Protože bezpečnost, dostupnost a profesionalita a nadstandardní zálohování je při práci s daty – zejména v dnešní době - „must have“.
 
Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít?
 
Hlavním předpokladem je nadšení a alespoň základní buď technické nebo administrativně-obchodní předpoklady. Tzn., pokud nevíš, jak se staví PC, tak by bylo dobré, abys alespoň rozumně uměl v excelu a dokázal sepsat strukturovanou úvahu ve wordu, nebo ppt.

Druhým předpokladem je píle a ochota investovat do svého sebevzdělání. Nejsli-li IT znalý, dokážeme ti dát indicie, jak tyhle „krabičky“ fungují, ale očekáváme, že to, co nepochopíš si zkusíš nejdříve vygooglit a díky přirozené zvídavosti ti to začne brzy secvakávat.

Vůle chodit do práce 😊 … ne do zaměstnání. Čímž myslíme, že na HO se toho v prvních měsících spolupráce moc nenaučíš, takže potřebujeme abys chtěl chodit do kanceláře a viděl benefity i v prostém sdílení informací, nebo pozorování práce seniorních kolegů.

A s tím souvisí i poslední bod, měl bys mít rád lidi … role je obchodní, takže mluvíme se zákazníky, denně a hodně … pokud myslíš, že by tě to prudilo, tak se u nás poptej po pozicích v jiných odděleních.

A pokud tuto nabídku rozkliknul někdo, kdo už se dávno vyzná, jedině dobře, jsme schopni do týmu příjmout i seniornějšího kolegu a ocenit jeho znalosti a zkušenosti.
 
Co ti můžeme nabídnout?
 
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou po zkušební době
- Rozumnou fixní mzdu + motivační odměny odvozené od obchodních výsledků
- Účast na jednání s většími klienty a zaškolení na principy projektového managementu
- Získávání kontaktů, znalostí a zkušeností v progresivním oboru CLOUDových služeb
- Přístup k moderním pracovním nástrojům
- Denní kontakt s majitelem a vedením firmy
- Jazykové kurzy


Informace o pozici

Společnost
iPodnik cloud s.r.o.
Adresa
Radlická 520/117, Praha – Jinonice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost studijního volna, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Account Manager, IT konzultant, Obchodní zástupce, Business Development Manager, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.