Back Office Specialista
Máte zájem spolupodílet se na úspěchu značky GARDENA, která je evropským leaderem v oblasti zavlažovací techniky? Jsme součástí Husqvarna Group, největšího světového výrobce lesní a zahradní techniky a právě nyní hledáme tu správnou osobnost na pozici Back Office Specialista divize GARDENA.
Baví vás práce v Excelu a zvládáte i pokročilejší funkce? Jste pečlivá(ý), zodpovědná(ý), rádi komunikujete písemně i ústně? Pak pokračujte ve čtení níže a nezapomeňte, prosím, odpovědět na otázky uvedené na konci inzerátu.
Co bude náplní vaší práce?
- Zalistování zboží u odběratelů - spolupráce s obchodními partnery (odpovědnými pracovníky hobby marketů, dealerské sítě, e-shopů) , podpora při přípravě nabídky sortimentu, nastavení karet zboží v systémech, administrativní kontrola dodávek a fakturací, správa a kontrola cen v interních systémech (tato činnost bude tvořit 25% Vaší pracovní doby)
- Spolupráce s obchodním týmem (obchodními zástupci značky GARDENA) při přípravě ceníků, katalogů a informací pro zákazníky (i tato činnost bude tvořit 25% Vaší pracovní doby)
- Analýza vývoje prodejů a sledování trendů v oblasti zahradní techniky, příprava podkladů pro obchodní tým (20 % ).
- Pravidelný reporting a administrativní podpora Country manažera (15% )
- Příprava podkladů k fakturaci (10% )
- Zastřešení administrativní podpory sezónních promo akcí (5%)
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Velmi dobrou znalost práce s MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook) s důrazem na Excel (kontingenční tabulky a další pokročilé funkce)
- Dobrou znalost českého popřípadě slovenského jazyka
- Komunikativní znalost anglického jazyka (každodenní využití v písemné i ústní podobě)
- Znalost německého jazyka výhodou, ale ne podmínkou
Nabízíme:
- Zázemí stabilní a úspěšné nadnárodní společnosti s dlouholetou tradicí
- Práci v malém, dobře fungujícím a přátelském týmu (na české centrále pracuje cca 30 zaměstnanců)
- Po 1 roce nárok nárok na 13. plat
- 5 týdnů dovolené (po 3 letech dodatečná věrnostní dovolená)
- Pracovní doba Po-Pá 40 hod. týdně (určíte si sami v době mezi 7 - 18.00 hod.), možnost home-office 2 dny v týdnu
- Stravenky, roční bonus v závislosti na výsledku firmy, sleva na výrobky sortimentu firmy, příspěvek na firemní oblečení, sickday - 3 dny/rok.
Životopisy spolu s motivačním dopisem, prosím, zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře. Do motivačního dopisu nám, prosím, odpovězte na níže uvedené otázky.
Otázky pro Vás:
1.) Čím Vás oslovila námi nabízená pracovní pozice?
2.) Čím je práce s čísly zajímavá?
Za Vaše nabídky předem děkujeme. Všem uchazečům odpovíme. Výběrové řízení bude aktivní po dobu zveřejnění inzerátu.
Horáková Blanka, externí personalista společnosti.
Informace o pozici
- Společnost
- Husqvarna Česko s.r.o.
- Adresa
- Türkova 2319/5b, Praha – Chodov
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
- Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Referent, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Türkova 2319, 14900 Praha – Chodov, Česká republika
603 157 548