Naším klientem je česká společnosti se zahraničním vlastníkem zabývající se designem, zařizováním a realizací interiérů obchodů pro domácí i mezinárodní společnosti s působností v Česku, na Slovensku, v Rakousku a v Německu. Hledáme pro ni vhodného kandidáta na pozici Business Development Manažera pro český trh s možností práce i na zahraničních projektech.

Obchodník - Business Development - celá ČR (možno HO)

Hledáte samostatnou práci s výrazným přesahem a do obchodu a business developmentu? Rádi cestujete a trávíte čas s klienty? Dokážete si sami navrhnout obchodní strategii a tu následně realizovat? Baví Vás participace na implementaci toho, co zobchodujete? Jsou-li vaše odpovědi kladné, tak právě pro Vás tu máme zajímavou pracovní příležitost.

Jak bude vypadat Vaše práce?

Vaším úkolem bude udržovat a rozvíjet obchodní vztahy s existujícími klíčovými klienty a zároveň vyhledávat nové obchodní příležitosti převážně na tuzemském trhu a potenciálně i v zahraničí. Podporou Vám bude technické oddělení a celý obchodní tým.

Co se od Vás očekává:

  • Udržení a rozvoj spolupráce se stávající klienty
  • Identifikace nových obchodních příležitostí formou osobních schůzek (akvizice)
  • Příprava nabídek a kalkulací (s podporou interních kolegů)
  • Aktivní participace na marketingových aktivitách (výstavy, prezentace, sběr informací z trhu apod.)
  • Spolupráce s ostatními úseky (technici, logistika, plánování, výroba)
  • Přirozenou součástí práce je cestování po ČR (občas i do zahraničí)
  • Organizace práce je na vás, jednou za dva týdny se předpokládá účast na setkáních v sídle společnosti v Praze nebo na Vysočině

Jak by měly vypadat Vaše dovednosti?

Hledáme někoho, koho baví obchod, je aktivní a sám přichází s iniciativou. Nehledáme "cvičenou opici", ale samostatného člověka s tahem na bránu, který díky svým předchozím zkušenostem, osobnostním předpokladům a motivaci vydělat si slušné peníze bude motorem prodejních aktivit.

Co se oceníme:

  • Zkušenosti s B2B konzultačním prodejem - jak akvizice, tak retence
  • Silnou výhodou je znalost a předchozí zkušenost s prodejem do segmentu " office a retail" (prodejny, restaurace, obchodní řetězce, kanceláře apod.)
  • V ideálním případě máte zkušenosti s prodejem vybavení retailových a kancelářských prostor, nebo nějakého podobného oboru, ale kandidát může být např. i z oblasti prodeje do stavebnictví a příbuzných oborů
  • Hledáme konzultanta, ne "prodavače", co zákazník, to originální na míru šité řešení. Vaším úkolem bude po zapracování přinášet novým a stávajícím klientům inspiraci vedoucí k zefektivnění a nárůstu jejich businessu
  • Smysl pro systematickou obchodní práci v prostředí, kde prodejní proces trvá měsíce a na realizace se podílí tým expertů jak na straně klienta, tak z té vaší
  • Určitě se vám bude hodit zkušenost s projektovým businesem - viz výše (ale není podmínkou)
  • Znalost angličtiny na pokročilé úrovni pokročilá ( pro obchodování mimo tuzemský trh), němčina velkou výhodou

Jak to u klienta vypadá?

Tvoří jej tým lidí, kteří si vytvořili příjemné pracovní prostředí a chodí do práce rádi. Naučili se společně a otevřeně mezi sebou komunikovat, podporovat se. Mají však také:

  • Kvalitní produkt a otevřenou cestu k rozvoji a růstu
  • Možnost práce z home office a flexibilní pracovní doba
  • Zázemí moderní české společnosti s výrobou v tuzemsku
  • Přátelsky naladěný tým kolegů
  • 5 týdnů dovolené a také zdravotní volno
  • Motivující systém bonusů a benefitů
  • Služební automobil i k soukromému použití

Informace o pozici

Společnost
KP2 Czech Republic s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) nebo Němčina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 55 000 – 75 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Individuální rozvržení pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: Prodej a obchod, Technika a vývoj, Obchodní zástupce, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

KP2 Czech Republic s.r.o., David Přichystal