KULINA Group je kompaktní tým 30 nadšenců, kteří se starají o:
- internetové obchody Kulina již v 17 zemích a krásnou prodejnu v Holešovicích, se zaměřením na prémiové nádobí a potřeby pro domácnost: www.kulina.cz
- největší českou školu vaření - Chefparade, která je propojená s naší prodejnou ve stejných prostorách v Holešovicích: www.chefparade.cz
- Obchod s ručně vyráběnou keramikou přímo z japonských kilnů: www.mijeurope.com
- Naší nejnovější radostí je celoevropsky unikátní projekt Pikito - sdílené prodejny pro internetové obchody, o kterém se můžeš dozvědět více například zde: https://pikito.eu/
Děláme věci, které dávají smysl, investujeme do technologií a systémů, které nám usnadňují práci (používáme Google suite, asana, slack) a snižují objem rutinní práce. Díky tomu jsme schopni se zaměřit na kvalitu služeb, které našim zákazníkům poskytujeme.
Kvalita je u nás vždy na prvním místě, ať už v nabízeném sortimentu, tak ve výjimečných službách, které poskytujeme našim zákazníkům. Přejeme si, aby se k nám zákazník opakovaně vracel a proto se o něj pečlivě staráme. Prodáváme prémiový sortiment a chceme s ním poskytovat prémiové služby a zákaznický servis bez kompromisů.
Za rok 2022 jsme dosáhli tržeb ve výši 240 milionů korun. Jsme malý tým a všichni se stále podílíme na práci v týmech, včetně CEO. Žádného manažera, který jen koordinuje práci u nás nenajdeš.
Specialista zákaznického servisu (s cizími jazyky)
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S CIZÍM JAZYKEM - ŘEČTINA / FRANCOUZŠTINA/ SLOVINŠTINA/ CHORVATŠTINA/ NIZOZEMŠTINA
Chceš pracovat v úspěšném týmu v rostoucí společnosti která neplánuje zpomalovat?
Ovládáš alespoň jeden z následujících cizích jazyků: řečtina, francouzština, slovinština, chorvatština, nizozemština?
Jsme otevření spolupráci i na částečný úvazek/živnost.
Co u nás budeš dělat:
- Pečovat o zákazníky – prostřednictvím písemné a telefonické komunikace pomáhat vyřešit požadavky zákazníků k jejich maximální spokojenosti
- Administrativní činnost a práci s interními systémy (zejména Daktela, MS5, Shoptet, Asana, Slack) spojenou se správou a vyřizováním objednávek, vratek a reklamací
- Získávat znalosti o našem portfoliu produktů, abychom dokázali zákazníkům pomoci s výběrem
- Překládat texty z češtiny do jednoho z výše uvedených cizích jazyků a pomáhat při správě obsahu našich internetových obchodů
- Komunikovat a úzce spolupracovat s kolegy v rámci svého týmu ale i s kolegy z jiných oddělení (např. obchod, nákup, listing, expedice, finanční oddělení)
Co od tebe požadujeme:
- Příjemné vystupování, pozitivní přístup, energické pracovní nasazení se smyslem pro detail, řízení priorit a času.
- Výborné komunikační dovednosti. Schopnost empaticky pochopit skutečný problém zákazníka a trpělivě komunikovat.
- Schopnost samostatně a zodpovědně pracovat a uvažovat v souvislostech a dotahovat řešené případy a úkoly ke zdárnému konci.
- Příjemný profesionální projev.
- Výbornou psanou i mluvenou úroveň cizího jazyka, na který se specializuješ.
- Odolnost vůči stresu.
- Znalost práce s PC: MS Office (Word, Excel).
- Pro práci je velkou výhodou předchozí zkušenost z prostředí internetového, ale není podmínkou.
Proč se stát součástí našeho týmu:
- Perfektně fungující tým lidí, kteří chodí do práce rádi a jsou pyšní na to, co dělají
- Práce bez zbytečné byrokracie, používáme selský rozum a svižně se rozhodujeme
- Úspěšný ziskový business, který investuje do technologií a rozvoje
- Možnost seberealizace a rozšiřování odpovědností/kompetencí
- Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích
- 5 týdnů dovolené
- Výborná káva
- Zaměstnanecké slevy
Jsme na náš tým a úspěšné obchody pyšní, protože za úspěchem je pořádný kus práce. Uděláme vše proto, aby každý náš zákazník dostal prémiovou službu, kterou od nás očekává, i když to znamená občas otevřít počítač večer a výjimečně o víkendu.
Výměnou za vysoká očekávání nám je svěřená důvěra, prostor pro seberealizaci a flexibilita. Hodnotíme výsledky práce místo toho, jestli jste 8 hodin denně v kanceláři. Pokud máš dobré výsledky, můžeš využívat částečnou práci z domova (home-office).
Nástup: ihned/dohodou
Informace o pozici
- Společnost
- KULINA Group, a.s.
- Adresa
- Jankovcova 1522/53, Praha – Holešovice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Francouzština (Pokročilá) nebo Řečtina (Pokročilá) nebo Holandština (Pokročilá)
- Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby
- Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Pracovník front office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.