KULINA Group je kompaktní tým 30 nadšenců, kteří se starají o:
- internetové obchody Kulina již v 17 zemích a krásnou prodejnu v Holešovicích, se zaměřením na prémiové nádobí a potřeby pro domácnost: www.kulina.cz
- největší českou školu vaření - Chefparade, která je propojená s naší prodejnou ve stejných prostorách v Holešovicích: www.chefparade.cz
- Obchod s ručně vyráběnou keramikou přímo z japonských kilnů: www.mijeurope.com
- Naší nejnovější radostí je celoevropsky unikátní projekt Pikito - sdílené prodejny pro internetové obchody, o kterém se můžeš dozvědět více například zde: https://pikito.eu/

Děláme věci, které dávají smysl, investujeme do technologií a systémů, které nám usnadňují práci (používáme Google suite, asana, slack) a snižují objem rutinní práce. Díky tomu jsme schopni se zaměřit na kvalitu služeb, které našim zákazníkům poskytujeme.

Kvalita je u nás vždy na prvním místě, ať už v nabízeném sortimentu, tak ve výjimečných službách, které poskytujeme našim zákazníkům. Přejeme si, aby se k nám zákazník opakovaně vracel a proto se o něj pečlivě staráme. Prodáváme prémiový sortiment a chceme s ním poskytovat prémiové služby a zákaznický servis bez kompromisů.

Za rok 2022 jsme dosáhli tržeb ve výši 240 milionů korun. Jsme malý tým a všichni se stále podílíme na práci v týmech, včetně CEO. Žádného manažera, který jen koordinuje práci u nás nenajdeš.

Specialista zákaznického servisu (s cizími jazyky)

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S CIZÍM JAZYKEM - ŘEČTINA / FRANCOUZŠTINA/ SLOVINŠTINA/ CHORVATŠTINA/ NIZOZEMŠTINA

Chceš pracovat v úspěšném týmu v rostoucí společnosti která neplánuje zpomalovat?

Ovládáš alespoň jeden z následujících cizích jazyků: řečtina, francouzština, slovinština, chorvatština, nizozemština?

Jsme otevření spolupráci i na částečný úvazek/živnost.

Co u nás budeš dělat:

  • Pečovat o zákazníky – prostřednictvím písemné a telefonické komunikace pomáhat vyřešit požadavky zákazníků k jejich maximální spokojenosti
  • Administrativní činnost a práci s interními systémy (zejména Daktela, MS5, Shoptet, Asana, Slack) spojenou se správou a vyřizováním objednávek, vratek a reklamací
  • Získávat znalosti o našem portfoliu produktů, abychom dokázali zákazníkům pomoci s výběrem
  • Překládat texty z češtiny do jednoho z výše uvedených cizích jazyků a pomáhat při správě obsahu našich internetových obchodů
  • Komunikovat a úzce spolupracovat s kolegy v rámci svého týmu ale i s kolegy z jiných oddělení (např. obchod, nákup, listing, expedice, finanční oddělení)

Co od tebe požadujeme:

  • Příjemné vystupování, pozitivní přístup, energické pracovní nasazení se smyslem pro detail, řízení priorit a času.
  • Výborné komunikační dovednosti. Schopnost empaticky pochopit skutečný problém zákazníka a trpělivě komunikovat.
  • Schopnost samostatně a zodpovědně pracovat a uvažovat v souvislostech a dotahovat řešené případy a úkoly ke zdárnému konci.
  • Příjemný profesionální projev.
  • Výbornou psanou i mluvenou úroveň cizího jazyka, na který se specializuješ.
  • Odolnost vůči stresu.
  • Znalost práce s PC: MS Office (Word, Excel).
  • Pro práci je velkou výhodou předchozí zkušenost z prostředí internetového, ale není podmínkou.

Proč se stát součástí našeho týmu:

  • Perfektně fungující tým lidí, kteří chodí do práce rádi a jsou pyšní na to, co dělají
  • Práce bez zbytečné byrokracie, používáme selský rozum a svižně se rozhodujeme
  • Úspěšný ziskový business, který investuje do technologií a rozvoje
  • Možnost seberealizace a rozšiřování odpovědností/kompetencí
  • Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích
  • 5 týdnů dovolené
  • Výborná káva
  • Zaměstnanecké slevy

Jsme na náš tým a úspěšné obchody pyšní, protože za úspěchem je pořádný kus práce. Uděláme vše proto, aby každý náš zákazník dostal prémiovou službu, kterou od nás očekává, i když to znamená občas otevřít počítač večer a výjimečně o víkendu.
Výměnou za vysoká očekávání nám je svěřená důvěra, prostor pro seberealizaci a flexibilita. Hodnotíme výsledky práce místo toho, jestli jste 8 hodin denně v kanceláři. Pokud máš dobré výsledky, můžeš využívat částečnou práci z domova (home-office).

Nástup: ihned/dohodou


Informace o pozici

Společnost
KULINA Group, a.s.
Adresa
Jankovcova 1522/53, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Francouzština (Pokročilá) nebo Řečtina (Pokročilá) nebo Holandština (Pokročilá)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


KULINA Group, a.s., tým HR