Jsme internetový obchod s designovým nábytkem s dlouholetým působením na trhu. (www.designovynabytek.cz)

Naše společnost Vám zajistí stabilní zázemí, možnost kariérního růstu, férové jednání, moderní systém práce a mnoho dalších výhod!

Aktuálně hledáme do naše týmu kolegu/kolegyni na pozici Back office asistent/ka obchodního oddělení.

Jste komunikativní a umíte dotáhnout pečlivě věci do konce? Máte aktivní a odpovědný přístup k práci? Pak je možná právě pro Vás tato pozice zajímavá!

Náplň práce:

Podpora obchodního oddělení
Komunikace s velkoobchodními klienty
Účast na obchodních schůzkách s našimi klienty
Tvorba a evidence cenových nabídek
Registrace nových velkoobchodních partnerů
Organizace a řízení zakázek
Kompletní zodpovědnost za svěřené projekty
Dohled nad průběhem zakázky
Komunikace s novými dodavateli
Udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími dodavateli
Administrativní správa externích showroomů
Tvorba výkazů a interních tabulek
Administrativní podpora výjezdu zaměstnanců do zahraničí
Komunikace s kolegy ve firmě, předání požadavků na příslušná oddělení
Práce s interními systémy


Očekává se od Vás:

Vzdělání SŠ/VŠ
Profesionální vystupování a reprezentace společnosti
Výborné komunikační schopnosti
Příjemný a srozumitelný projev po telefonu, kultivovaný písemný projev
Velmi dobrá znalost anglického jazyka - minimálně B2 (znalost dalšího světového jazyka výhodou)
Zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
Tah na branku a obchodní duch
Uživatelská znalost práce na PC v prostředí Windows, MS office
Efektivní rozvrhnutí vlastního času dle priorit, schopnost pracovat pod tlakem
Ochota učit se novým věcem
Schopnost pracovat samostatně ale i v týmu


Co Vám můžeme nabídnout:

Zázemí stabilní a silné společnosti na trhu
Možnost vycestovat na obchodní veletrhy pro získání nových zkušeností
Provize ze zakázek
Firemní telefon
Zajímavé bonusové ohodnocení za dobře odvedenou práci
Zaškolení je samozřejmostí
Příjemné a neformální pracovní prostředí
Občerstvení na pracovišti
Stravování z velké části hradí zaměstnavatel
Naše produkty za nákupní cenu
1 hodina angličtiny týdně během pracovní doby
2 dny sickdays
Masáže 1x do měsíce během pracovní doby
Teambuildingové akce
Možnost kariérního růstu
Volno o víkendech a svátcích
Dlouhodobá práce na HPP
Čeká na Vás parta fajn lidí a všichni víme, že skvělí kolegové jsou základ.
Zázemí našich kanceláří je úplně nové, vč. klimatizace, dva monitory a ergonomická křesla Herman Miller jsou samozřejmostí.


Nástup možný ihned!

Těšíme se na Váš životopis s fotografií.

Sídlíme v Chotíkově (3 km od Plzně).


Informace o pozici

Společnost
life & furniture s.r.o.
Adresa
Břeňkova 2111/7, Plzeň – Jižní Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Obchodní zástupce, Obchodní asistent, Office Manager, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

life & furniture s.r.o., Kateřina Bouzková